2010. március 27., szombat

Eltüntnek nyilvánitva


Írói kiszólás, tudom, hogy a nyilvánítva nem rövid i, de nem működik nálam, a helyesírás progi, meg a címben nem szóval ez így veszett. Valahogy úgy, ahogy én, vágom a centit, még pontosan 8 munkanapom van, közte egy 4 napos nyulas meetinggel, ami így a 31. héten pontosan elegendő nekem. Lemonizálódom, kezdek kifacsart citromhoz hasonulni, szóval ippen elég lesz ennyi nekem. Egyébként meg a lányom felpörgött, rendszerint kihagyja a délutáni alvásait, vagy minimál stílusban nyomja. ami azért extrán fájó pont, mert ekkor tudnám munkában megfáradt csülkeimet pihentetni. Lassan jövök be az ajtón az alvásidő közepén és telivigyorral rohan felém, miközben mantrázza, hogy nemalszomnemalzomnemalszom, az apja szerint sem vicces, be nem vallaná, de szerintem ő is számolja már a napokat, csak apai hiúsága nem engedi, hogy mindezt szóvá is tegye. Ded meg elkanászosodott, mivel délután nem alszik/keveset alszik, és roppant sűrű társasági életet él, így este rendszerint 8-kor dob egy hátast, amivel semmi, de semmi problémám nem lenne, ha nem hajnal 5-6 között, ébredne bucira aludt fejjel. (Az anyjaúristenit) A mostani óraátállítás is csak időillúzió lesz nekem sajna. Nem akarja azt sem érteni, hogy most szombat illetve vasárnap van, lehetne még aludni, meg egyébként is az ő bálnatestű anyja ilyenkor hunyna a legédesebben, amolyan nyálcsorgatós, pocakkitámasztós formában, neeem és neeem. Ráadásul Bundi is úgy tesz, mint aki nem hallja a vezényszavait a kisfőnöknek, miszerint jöhet a reggeli kakaó, mese, napfelkeltenézés, pelenkacsere igény szerint. A napi kezdés után persze kellőképpen aktív állapotba kerülök, így 8 óra munka után, egy komplett (dili)házban, lelkesen fogadom azt, hogy a pasi egyszerre csak egy dologra tud koncentrálni, úgy mint 90cm-es gyerek, az összes többi veszélyes szerinte a gyerekre, szerintem rá nézve, pl. porszívózás, mosogatás és társai. Néha az aprótalpú felügyelete is akadályokba ütközhet, erre csak a szoba közepén szétszórt 6kg mosóporra terített 100-as zsepi kollekció világit rá, mikor hazaérek. Egyébként szerintem ez a pzstéma a gyereknél valami nasalis fixáció szvsz. Magyarázhatnám még a bizonyítványt, hogy miért vagyok eltünedezőben mostanság, a lényeg, hogy Maslow nekem hiába is alkotott piramist, jelen állapotomban egyetlen cél (lenne) fiziológiás szükségleteim kielégítése, háát rajtavagyok az ügyön...egyébként meg sokat vagyunk úton, erről majd később.

1 megjegyzés:

Meske írta...

Lili drága hát ma éjjel kivel álmodtam?! Hát a ti első szülött leánygyermeketekkel!!! :)) Valamiért rám bíztátok, és képzeld mi volt! Ült az etetőszékben, és folyamatosan kérte, hogy kis apró sütiket készítsek neki! Ahogy kész volt az első adag, azt már be is pusztíotta és kérte, hogy süssek még! Megzabáltam! :))) Nagyon jó kis álom volt! :)
Puszi nektek!