2010. március 29., hétfő

Számolósdi









Ma töltöm a 31. hetet, kb úgy érzem magam, mint aki a 41.-et tölti :)csináltam fotót, nem férek fel ide, na jó azé megmutizom. Apukám pedig 70éves éppen ma, Römi barátnőm Timikéje pedig 3, szóval Isten éltessen mindenkit. Apu már szerdán hívott, hogy szombaton feljönnének, kínos volt de leráztam, hogy nem leszünk itthon. Pénteken még egyszer bepróbálkozott, a válasz részemről ugyanaz. Aztán szombaton összecuccoltam a kiccsaládom, a pótyerkát, meg a bátyám és megleptük őket. Jóapám éppen ásózott, még az ásót is eldobta, amikor meglátott, mit mondjak igazán jól sikerült a partizánakciónk. Soha nem láttam még aput ennyire meghatódni és soha nem örültem még ennyire, hogy ezt megszervezhettem neki. Biza-biza még a könnyei is kicsordultak, én meg megpróbáltam az örömére gondolni és nem arra, hogy talán ez az utolsó. Kicsi lány tobzódott a szeretetben, a jó levegőben, a frissen vetett borsó kiásásában:), a tortanyalakodásban. Még az ebédet is vittük, így tényleg semmire nem volt gondja az ősöknek az igazi együttléten kivül. Szeretnék még sok ilyet, bár tudom, hogy éveink száma véges, mégis azt hiszem, ez olyan élmény volt Apunak, amire boldogan emlékszik majd vissza, és nem csak Ő, hanem mindannyian, Isten Éltessen Apukám!!!

3 megjegyzés:

Hencsi írta...

Jóisten élesse az ünnepelteket még nagyon sokáig.A képedet pedig cseréld le,vagy vedd ki a pólód alól a labdát.Kizárt dolog,hogy ennyit nőtt Kyra ezalatt a pár hét alatt,amióta nem láttalak:)
Kitartás a melóhoz,tényleg rád fér(ne) már a pihi,látszik a pofidon.Amit amúgy pusszantok!

Meske írta...

puszi!
Hát még hét elején írtam, de most látom, hogy nem jelent meg.
Először is isten éltesse drága édesapádat!!!!!
Mekkora gyönyörű szépséges poooocak!!! Imádom! :D
Szóval képzeld elsőszülött leánygyermekeddel álmodtam a hétvégén. Valamiért rám bíztátok pár órára, és képzeld ült az etetőjében és folyamatosan kis apró sütiket kellett neki gyártanom. Épphogy végeztem a sütéssel, már mondta, hogy süssek még, így folyamatos süti sütés és evés volt vele! :DDD Nagyon jó kis álom volt!!!! :)))))

Lili írta...

Hmmm az tuti sós süti lehetett, abból ilyen falánk a jány :)