2010. június 30., szerda

A kicsi



Mindig ki voltam attól akadva, ha azt hallottam a többgyerekes anyáktól, hogy a kicsi meg a nagy. Annyira stigmatikusnak tűnt, rendesen fujjoltam az tuti. Aztán észrevétlenül lett nálunk Kira a kicsi, apukám szavaival élve a picike. Minő fordulat, már egyáltalán nem látom stigmatikusnak a dolgot, sőt felettébb bájos és kedves az most, amitől mondjuk 2 hónapja még hidegrázásom volt. :) Mit nem tesznek az anyai hormonok, mindenesetre ha egymáshoz akarom majd őket hasonlítgatni üssetek le. Ma már veszélyzónába kerültem ugyanis fixa ideám lett, hogy egyforma rucit veszek nekik pechemre? nem volt semmiből ugyanolyan 68-as és 98-as méretben is, szóval nincs olyan messze a vég.Ugorgyunk, szóval a Kicsi. Tegnap megejtettük az 1 hós státusvizsgálatot. A hölgyemény paraméterei egyáltalán nem jellemzik az általam ráaggatott jelzőt. Avagy 4600gramm és 60cm. Ergo 1200gramm súly és 5cm-es hosszgyarapodás, én hülye meg csak szuszmákolnám bele az 56-os cuccokba. 80%-ban még mindig eszik-alszik baba. 10%-ban világfelfedez, a maradék 10-ben pedig inpout-output eregeti kifelé a cuccot, nagy nyögések közepette. Rendszeresen bukik, nem keveset, de a gyarapodása megvan, valószínűleg ezzel a túlzabálását küldi vissza. Ezügyben bosszúálló, valamelyik nap lettem sajttal a fejét a lángosomról, erre küldött a kajámra egy adag túrót. Mindig neki van igaza már most, hajnalban már nem szeret visszakerülni a kiságyba a szopi után, ezt én csesztem el, egyszer elaludtunk így és bejött neki. Berakom-ordít, kiveszem csend, visszarakom ordit, kiveszem és elkészítem neki a vackot erre vigyorog és együtt alszunk. A nővérét idolként tiszteli, gyakorlatilag szempillantás nélkül csodálja, apropó beszőrösödött, nem úgy:) kinőtt egyenlőre a felső szempillája és a szemöldöke. Iszonyatosakat rottyant, hangra, mennyiségre és szagra is, függetlenül attól én mit eszem. Ma a kerianyu diófája alatt hűsölt, olyanokat pukkantva, hogy az összes vendég hallotta a zeneszó mellett és kétségem sincs afelől, hogy nekem tulajdonították a koncertet, lévén ekkora gyerekből nem jöhet ki ekkora hang. Pedig de, magyarázkodás helyett inkább sunyin lapítottam én is. Ha valaki esetleg mégsem hallotta volna, annak Szonja közvetítette az eseményeket, jó hangosan. Valami hasonló monológgal:"Pukizott a tesó, megint pukizott a tesó. Apa meg fingik, bojzalmasat. Szonja is pukizik klotyómanónak. ect." Azért örültem, hogy a déli harangszó mellé ezt a kiselőadást nem étteremben adta elő, így mindenki békésen iszogatta tovább a sörét. Izgalmas napjaink vannak na.:) Szóval ugorgyunk vissza Kirához, iszonyat módon tud üvölteni, egy esetben, ha éhes, itt nincs apelláta, nincs még egy perc drágám, itt csak azonnali kosztolás van. Eszméletlen módon tud zabálni, védőnő meg is jegyezte le kellene mérni mennyit eszik, de olyan jó ez a mérlegnélküli élet, gömbölyödik, nő ez a lényeg. Pénteken letelik az 5 hét megyek vissza kontrollra, kíváncsi leszek, témánk lesz a dokibácsival a fogamzásgátlás, ez vicces azért az én esetemben...gyakorlatilag 15 éve nem kellett...mondjuk előtte sem kellett volna, csal akkor még nem tudtam...most meg ha nem figyelek ripsz.ropsz nagycsaládos leszek :) Jó nekem na... de tényleg...bejött a Kicsi is nekünk, maradhat :O)

Nincsenek megjegyzések: