2010. június 7., hétfő

Táposnégyes




Annyira írnék már másról, hogy végre minden kerek és mindenki jól van, de sajnos ez koránt sincs így. Olyan alattomos kis virulenciát szedtünk össze, mind a 4-en, hogy esküszöm még életemben nem voltam ilyen szarul. Bundás sem. A gyerkőcök is elkapták, igen mindkettő, így Kira is megismerkedhetett sajna az orrsziporszival. A kézi szart se ér, ha meg el van dugulva az orra, akkor nem tud szopni, ha nem tud szopni, nem alszik, helyette ordít. Azt még nem merem megkockáztatni, hogy Szonja kifelé megy belőle, de hátha...mindenesetre ő a slájmmal küzd, attól hány, de rendkívül jól viseli a körülményekhez képest. Több iccaka nem alszunk, már tényleg az energiáim, már amik még vannak végén járok, tegnap este 11-kor úgy reszkettem az ágyban, mint kocsonya. Ráadásul napközben egyedül kell tartanom a frontot, több okból is. Első körben Bundinak vasárnaptól dolgoznia kell, mert több kollégája nem tud eljutni a vízen. Nekem meg a segítségem nem tud eljutni hozzánk a víz miatt. Gondolom a kárszakértő sem tud emiatt eljutni....meg semmi. Ma délelőtt már úgy sétáltam a lányokkal, hogy hazafelé Szoni nem bírt jönni, a kicsi meg üvöltött, ergo, kicsi ölbe, nagy kocsiba fekszik, én meg vánszorgok. Holnap letelik A nagy betegségéből az egy hét, reménykedem, hogy hátha, közbenmeg megszakad értük a szivem, inkább én csúsznék a földön, csak ők jól legyenek. Na nem mintha nem állnék közel hozzá. Ma délután mindkettő elaludt, hajnal 5-től voltunk fent. Elaludtam én is...azt hiszem életmentő volt. Méghogy a gyerekvírus smafu, volt olyan pillanat, hogy azt hittem kinyír, pedig nem vagyok egy penye családból származó. A nagy itt ül az ölemben, "gépezzünk" a kicsi alszik, ma először...Szóval kitartok én, csak valaki mondja már azt, hogy már kifelé mászunk a gödörből...

Szonja üzenete: bbhbbbhghtjzjjuug 44hkilklooiui :)

8 megjegyzés:

Szilva írta...

Szia Lillencs Család!

Nagyon sajnálom, hogy ezek az "első mézes hetek" ilyen szarul alakultak, tessék elhajtani az összes vírust, meg minden sz.rt. Kívánok miharabbi (ez magyar szó?) felépülést, és jó egészséget. Tejcsire vigyázz! Sok-sok gyógyító puszit Nektek.

Szilva78, na meg Mesike

Zsuzsi írta...

Annyira szeretném hinni, hogy már tényleg kifelé tartotok belőle! De ha csak ezen múlik, én mondom is!!!! ;-) Kitartás, Lili! Talán a nehezén már tényleg túl vagytok! Aztán mindent bepótoltok a "mézes hetek"-ből, ebben biztos vagyok! Sok puszi Nektek!

julcsi írta...

Drága Lili!!
Mielőbbi gyógyulást nektek!!
Azt mondják a virus 1-2 nap alatt elmúlik.ez az egy hét soknak tűnik..
Vigyázzatok egymásra!!!
puszim!!

gneke írta...

Mihamarabbi gyógyulást Nektek!!!!
Olyan szépek a lánykáid!

Náncsi írta...

Na..franc, hogy ilyen messze vagytok:(( igaz én se vagyok 100%os, de szájkosárral/maszk:DD/ legalább segíthetnék mosnifőznitakarítani gyereket babakocsiban tolni míg alszasz... KITARTÁS ELVTÁRSNŐ!!! közhelyparádé:
-rossz után csak jó jöhet
-Minden út felfelé vezet
-minden alagútból van kiút
-legalább nemhullámzik:DDD

jucibond írta...

hehhe Náncsi néni elkényeztetné a csajokat:)))
jobbulást Lili,ki a napra,az majd megöli a bacikat,vírusokat!Gondolunk rátok...

Hencsi írta...

Sokat gondolok rátok!Remélem,már tényleg jobb lesz minden perccel.Szívesen mennék segíteni neked,csak szólj!Megoldjuk valahogy.
Ölellek

Meske írta...

Jobbulást és sok gyógypuszit küldök nektek és ha lehetne és létezne ilyen, akkor átvenném tőletek a betegséget!!!!

puszi!
Meske