2010. március 7., vasárnap

Hun a tavasz?


Tegnap még kicsit viccesnek tartottam azt az mms-t, ami szép márciusi havas tájat ábrázolt, szolnoki barátnőm jóvoltából. Aztán meg ma miután motorozni indultunk, Szonival, ded gépjárművel, én pedig gyalogszerrel, sportruházatban! Ugyanis tegnap szintén elindultam deddel, de nem bírtam követni, így visszagurultunk (mindketten külön-külön) a babakocsiért. Szóval a sportruházatom Bundás ruhatárára korlátozódik, ugyanis macinaciba nem férek bele már a sajátomba és sportkabátba sem. (dejó, hogy nem cérnagéza a zuram). Amikor meglátott, csak annyit közölt, hogy a boxerét azonnal vegyem le, és nagy mázlista vagyok, hogy nem 45-ös a lábam, így a zokni és cipő a sajátom. Verőfényes napsütésben indultunk el, háááát a felhőknek a hegyek fölött, már gyanúsnak kellett volna lennie. A lényeg, bár nem Szibériában élünk, 10 perc alatt sikerült hóviharba keverednünk deddel, aki cseppet sem tiltakozott az ellen, hogy hazamotorozzunk soványmalac (költői túlzás rámnézve) vágtában. Hazaérvén magunkévá tettünk egy kis jóféle, kóbit, hurkát, savanyúsággal, kétpofára, majd ded hátast dobva hortyog azóta is. Apropó hortyogás, tegnap vendégeink voltak (lesz majd post erről is ha megkapom Hencsitől a képeket, khmmm:)), apjuk a jóféle pálinkával egyenes arányban horkolt, ded meg hozzábújva szintén aludt, de olyan közel, hogy lobogott a füle az apja horkolásától. Bundi tagadja, hogy horkolna, de csemetéje lelkesen utánozza, a Szonja mutasd meg hogy alszik apa instrukcióra.:) Elvagyunk na, de ki nem teszem a lábam, amíg végre már tényleg nem lesz itt a tavasz, mondjuk hóesés nélkül és mondjuk úgy, hogy a hóvirágaimat nem kell bemenekítenem a fagy elől a lakásba, mert azt nagyon nem szeressem.

Aranyköpések:

Szonja, update Norbi módjára, talál egy faháncsdarabot az udvaron, "azonosítja", majd beletuszkolja az apja szájába és büszkén közli vele:
- Tepertő! :)

Bundi meg akart úszni egy gyerekalmozást, erre közöltem vele:(szöveghűség végett vulgarizmus következik!)
Én: de nagyfasz vagy Bundi!

Szonja: fasz

Én: Basszus, hogy beszélek a gyerek előtt.
Szonja: Basszus!
Azt hiszem ezt nevezhetjük negatív verbális szelektációnak Szonja és kismamaagynak az én részemről.

3 megjegyzés:

wildshyccu írta...

Lehalok...nekünk is volt rokonbaba, aki gyanúsan sokat mondta, hogy "kua" és mikor már az r-betű is kezdett hallatszani a neki való helyen, akkor apuka feje vörösbe váltva mentegetődzött...
Imigyen: Hát, voltunk a Corában vásárolni... Azóta már kihallani, hogy a sunyi kis szószelektálót nem a bevásárlóközpont neve ragadta meg, annál inkább apukája kedvenc -harálépekagyerekjátékára,akkorcsúszikkiaszámon- szava.
Miért van olyan érzésem, hogy a Ti dedetek is vendégségben halássza majd elő ezen szavakat a tudatából? Keressetek szavakat, amire majd ráfogjátok:D

Hencsi írta...

Lemaradtam,jobban mondva belepett a hó:)))
De küldöm.És mégegyszer köszönöm!Isteni volt veletek:)

gneke írta...

Ez nagyon tetszett:-)