2010. március 13., szombat

Irjak már valami jót is...





Szóval tegnap ismét közönségsikerem volt, lelkesen gurultam a tapsviharban, amit kb 50 db 80 év fölötti zúdított ránk. Képek fent, öltözékem kicsit sekélyes, ugyanis a fenti ünneplőnek az alja már nem jött rám, höhö. Egy-két kollegina komolyan vette a konyakos feszültségoldásom és ment amerre látott, nem törődve az össztánccal, én meg fetrengtem a sarokban a röhögéstől.Kicsit viccesen hangzott, hogy tavaszköszöntő bulit tartunk, körülöttem fecske és virág, valamint pillangódiszek, fölöttem gólyamadár (csak nem gyereket hoz valakinek?:)) Mögöttem az ablakon át pedig jól látszik, hogy ezerrel szakad a hó. Mi meg vígan operetteket éneklünk, ringott ott csipő, rezgett mindenki, volt hej cigány, meg délibábos Hortobágy, én meg konferanszié. Sőőőőt még két időst is rávettem a szereplésre, azzal poénkodtam, hogy a 3 táncos életkora 218év, azé' az már valami. Ettünk-ittunk, mulattunk, elfáradtam na, nagyon....iccaka begörcsölt a lábam is a Magnézium ellenére, kicsi Kyra meg gyakorlatilag 4 napja nonstop nyomja a bulit, várom már a jövő szerdát, megyünk dokibá'hoz. A tegnapi nap levezetéseként ma cirka 3.5 órát sétáltunk, voltunk piacolni, szombat a turkesz napunk Szonival, ő talált két teletubiest kemény 500 pénzért a kettőt. Tinkiwinkit és Poo-t, éppen mosom őket, mert nagy kegyesen ideadta alvás előtt. Haz is azért jöttünk, mert barátnőm nagyobbik fia, nekiment Szonjának, aki motorostól landolt a pocsolyában, vajszínű kabátból, így lett 3mp alatt csokibarna. Délután szomszédolás lesz, részemről tespedéssel tarkítva, meg zabálással, tehetek én róla, hogy szomszédasszony cukrász?! Esküszöm ezt nem is tudtam, amikor a barátságunk kezdődött. A jövő hét még mindig húzós lesz, ugyanis lelátogatnak sógornőmék, anyóssal tuningolva, kedden lesz egy laza fogászatom, szerdán nődoki, jham és ki ne hagyjam a hétfői ünnepséget, mert visszakerültem a cool-túrába ösmét, meghívtak a múzeumba, nem nem írom a 12 pontomat, az emberségről kell remekelnem, fiataloknak, vazzeg még koszorúzok is, nem sok ez egy kicsit??!! Szóval nem hiányzik nekem ez az önmegvalósítás, nagyon is ki fogok én teljesedni minden téren az anyaságban.

Aranyköpések

Szonja kicsit tart a bajuszos emberektől, ma találkozott egy kackiás bajusz gazdájával, kerianyu bátyjának személyében és simult is rögtön a keresztanyja lábához.
Kerianyu: Mi az csibe félsz?
Szonja: Befosok.

Apró csokitojásokat látott az egyik boltban, kis hálóban, és a következőn morfondírozott hangosan: Tojás, golyó, coki, (töprengés) Togicsó :)

A képeket a kolléganőm myvipjéről loptam, jham és csak csajok láthatók rajta, a videót még nem mertem megnézni, sőt a tv-t sem fogom, amikor leadják.

Nincsenek megjegyzések: