2011. május 3., kedd

Álljunk össze, mint két kicsi lego....:)


Most már semmi kétség nem fér hozzá, a kék szemű fürtöcskénk szerelmes...Plátóilag...nyakig. A célszemély Bjuni. Meg kell hagyni, van ízlése elsőszülöttömnek. Az, hogy napi szinten beszélgetünk a szöszke majdnégyévesről, szerintem belefér. Az, hogy háromévesünk szempillalesütéssel közli, hogy neki Bruni a szejelme, megmosolyogtató. 1éve nem látta face to face a kisfickót, de ránk mosolyog a hűtőről, minden fiús játéknál hallom, hogy "ez tetszene Bjuninak". Napi szinten hangzik el a "ez Bjuni kedvenc meséje". "Szejintem ez ízlene Bjuninak" és még kb 10 féle verzió, amiben szerepel a Bjuni. Hiába no tavasz van, csiripelnek a madarak, büdösödik a tornacipő, telítődnek érzelemmel a minimanók is. Ma azért sikerült meghökkennem, a bolt közepén a kishölgy odaszalad egy szöszke kislegényhez, nagy vehemenciával ölelgeti, földöntúli mosollyal lapogatja és csak hajtogatja, hogy "Bjuni, Bjunikám". A kisfiú meg megkövülten áll, nemkülönben felmenői és tűri a női szeszélyt. Én meg nagy nehezen elmagyarázom neki, (még a puszilkodás előtt) hogy bár valóban helyre ez a kiskölyök (is), de nem a szívszerelme. Aztán mondtam egy kisebb litániát arról, hogy bár a XXI. század gyermeke, de azért had teperjenek már a pasik, meg női büszkeség és hasonlók. Meg jöttem azzal, hogy anyád is, hogy beégett az oviban, amikor szerelmet vallott, a Gyurika meg jól hozzávágott egy féltéglát és akkor fel sem fogtam, hogy ez nála az igent jelenti, csak bőgtem, mert k...-ra fájt az oldalam. Aztán erre az apja meg rátett egy lapáttal, hogy na ide nem jön pasi, mert leveri a veséjét, rosszabb esetben letekeri a fajfenntartó eszközét. Asszem' a mi kis hősnőket semmi nem tántorítja el Bjunitól, bár lehet, hogy ebbe 1-2 ovis fiú kollégának még beleszólása lesz. Addig azonban még nyakunkon a nyár.....közben meg halkan megsúgtam a lánynak, apjuk meg ne hallja (szombaton is "kiakadt", hogy a csajjal Vastag Csabi koncertre mentünk) hogy szerintem ezért a pasiért érdemes küzdeni, mert nekem is nagyon bejön.:) Amúgy meg szerintem Bundi csak a falkavezér szerepét félti már most, de psszt!

Lúzeranya: Óvodaparám van, elmentünk beiratkozni, gyerök, embör meg én. Úton végig kérdezgettem Szonját, hogy de tényleg akarja, meg tuti, meg örökkön örökké, de eltántorítani nem tudtam. Túlbuzgóságom ügyén dolgavégezetlenül jöttünk haza.......a beiratkozás, a jövő héten lesz :DDD

Nincsenek megjegyzések: