2011. május 25., szerda

Nomád - ék






Az egész úgy kezdődött, hogy megjelent Bundi 4 bazi nagy zsákkal, nem, nem pénz volt benne (sajnos), hanem homok, majd másnap újabb 4 zsákkal jelent meg, szintén homok. Szóval kezdünk tengerparti övezetté válni, a lányok lelkesen pakolnak, fuvaroznak, Kira természetesen zabálja az éves koszszint érdekében, aztán újra főzőcskéznek, meghordják egy kis vízzel, majd újra szállítmányoznak. A homok meg csak fogy és fogy a homokozóból. Esténként visszaköszön úgy fél köbméternyi a fürdőkádban utánuk, hajmosásnál újfent. Szóval reggeli után össznépileg levonulunk, sátrat állítunk, mezítlábasba megyünk át és mehet a móka, labda, homok, kréta, aztán ebédre szutyokként feljövünk, de annyira élvezem és hihetetlen módon elfáradok. Játék után leülünk a nagy almafa árnyékába és vigyorgok, olyan jó érzés tölt el. Azt hiszem már csak egy méretesebb medence hiányzik, amit feltölthetnénk kútvízzel, de sajna ez most meghaladja a vékony pénztárcánkat, de sebaj... majd egyszercsak.
Ma kivonultunk Kirával, Szonja jól meg is sértődött,az egy éves státuszra. Hááát bakker, nem átlagosak a lányaim, ezt eddig is tudtam mondjuk. Szabványilag nem férnek bele a normál kategóriába, Szonja magasa felülről ver a lécet, de ami meglepett, hogy Kira meg alulról. Paraméterek 8980 gramm és 74cm. Rögtön számolásba kezdett a védőnő, asszongyahogy 3720 grammal született, ezt meg kellett volna 3x-nia 1 éves korára ami 11160gramm. Majd megkérdezte, hogy eszik-e rendesen ez a gyerek??? Nem, kenyéren és vízen tartom. Megmondom őszintén természetesen Szonjával hasonlította össze, nekem meg lila gőzöm nem volt Szonja egy éves méreteiről. Nem kezdtem okfejtésbe, hogy Kira gyakorlatilag 10 hónapos korától napi 10-14 órát futkos, Szonja meg ilyenkor még éppencsak, hogy mászott nagy komótosan. Szóval kijöttem, felhívtam Bundit, hogy most akkor alultáplált a gyerekünk, ő meg röhögött és közölte, hogy peeerszeee és hogy jó lenne ha nem állnék tovább a napon, mert már így is problémám van. Egyébként mostanában nagyon humoros a Zuram, valamelyik este álltunk kint a teraszon, a lányok már aludtak és épp azon sóhajtoztam, hogy milyen jó lenne kint a fűben, pléd,gyertyafény, pezsgő. Kb fél perc múlva jött a hóna alatt a pléddel, kezében egy gyertyával és arra a kérdésemre, hogy és a pezsgő? Előhúzta a zsebéből a c-vitamin pezsgőtablettát. Mondjuk ez még mindig jobb annál, mint amikor felhívott a boltból, hogy mi kell, mire mondtam, hogy jól esne egy kis rágcsa és ennek örömére, hozott egy fej káposztát.
Hazaérve naná, hogy első körben megnéztem Szonja kiskönyvét, 1 évesen 10 kg és 79 cm, ennyi, summáztam a dolgot és bevettem ez ügyben a leszarom tablettát.

Nagyon meleg van kint, így ma bent maradtunk. Hááát Szonja állandóan viszi a balhéba a kicsit, ha meg gáz van, akkor persze Kisgombóccal vitetné el a balhét. A kicsinek meg a legújabb heppje, hogy mindent a nyakába akaszt, minimum egy játéktelefon lóg a nyakában, ezt olykor 1-2 táskával, szütyővel megspékeli, majd mint aki jól végezte dolgát beül az éjjeliszekrény felső fiókjába,kipakolás után, ha nem jut be a hálóba, akkor Szonja ágyneműtartójába kucorodik. Húúúú majd kifelejtettem megszerette a babakocsit, na ok túlzás, hogy szereti, mert az első 5 percben pengeszájjal, és megsemmisítő tekintettel ül benne, de nem ordít tadadada. Mondjuk ez nem az én érdemem, de roppant mód örülök neki.

Szélvész Szonja most cserélve húgával lehetetlen helyzetekben töri össze magát. Futás közben belerúg a betonba, persze mezítláb és leszedi a nagylábujjáról a bőrt. Aztán motorral megijesztik a kutyák, erre begyorsítana és fejreáll, bal térd kampó. A csúcs a ma reggeli, fejére húzta az épitőkockás dobozt, amit szokott máskor is, de most két oldalt volt felfogva a haja és beleszorult, letépte és felsértette a száját, most olyan bantus, csiiinos.

Szóval ezek vannak minálunk, jó nézni, ahogy nőnek össze, ahogy partnerré válnak, ahogy ölelik vagy éppen püfölik egymást.

Nincsenek megjegyzések: