2011. május 28., szombat

Tor--t---haaaaa :)









Az ünnepi tortagyártás akárhogy is ég a pofám, nálunk úgy szokott zajlani, hogy kiskacsómmal felemelem a telefon, vagy papucsban átcsoszogok a barátnőmhöz, aki nem mellesleg cukrász, közlöm az óhajaimat, ő pedig megcsinálja nekem a tortacsodákat. Mint édességfüggő merem állítani, hogy egyszerűen isteni dolgokat csinál, legalább annyira finom, mint amilyen szép. Most azonban hoppon maradtam, mert nem családi programok miatt nem tudott nekem szülinapi tortát gyártani. Úgyhogy magad uram, ha szolgád nincs belevágtam a projektbe. Tudom ez másnak amolyan kisujjból kirázós téma, de nekem nem. Főleg, hogy egy lelkes háromévessel a sarkamban és egy pont egyévessel, aki mindenbe belemászó korszakát éli kellett ezt a feladatot abszolválni. Először is, miután felvilágosítottak, hogy gyümölcstorta (nem, nem Eszterházyt csináltam) piskótája azért ázik el, mert lusta vagyok főzős pudingból csinálni, így most főztem. Szonja belekavarta a zacskó tetejét, majd Kira lemarta a torta szélét, a zselé a tetejére először nem akart besűrűsödni, majd 4x melegítettem újra, mert olyan gyorsan dermedt. Malacka nem akart a tetején maradni, gondolom érezte a vesztét, a gyertya meg feldőlt benne. Malacka megérdemel pár külön mondatot, késztermék és nagyot nevettem, mert a füle felfelé áll, így kicsit yodás, vagy a formálója még nem látott még igazi malacot, ugyanis sikerült neki pinokkió orrot faragni, a rendes konnektororr helyett, bónuszként a mosolya sem volt túl őszinte. Mindenesetre egyévesünknél osztatlan sikert aratott, mert amíg a tortára bambán bámult, (na jó kicsi azért belemászott) Malackát megszerezte és nagy vihogások közepette némi nyalogatás után lefejezte, úgyhogy most várjuk a feldúlt Micimackót, hogy jön-é ugyan vendettázni.:) Szonja nagyon lelkesen segített gyertyát fújni, bő nyállal, miközben anyám kereste a telefont, mert ő is agyament ötletnek tartotta a heppibörzdéjt zenélő gyertyát. Mindezek után nem mondanám, hogy a torta mennyi volt, sokkal inkább pokolbéli és szerintem száraz, amit nagyobb mennyiségű tejszínhabbal palástoltunk, ettől fosik ma a fél család szerintem. Lényeg a lényeg a jövőre tekintettel, asszem' már most fixálom a tortaidőpontokat a barátnőmnél.

Nincsenek megjegyzések: