2012. január 8., vasárnap

Újabb humordrazsék...


Odavezeti a húgát az apjához:
"Tibi, itt a csepp gyereked!"

***

Óvodából jövünk hazafelé, nekem meg sürgős dolgom lenne, Szonja persze szöszmörög:
- Szonja, igyekezzünk már, mert bepisilek. Erre megfogja a kezem és elkezd trappolni:
- "Seeeemmi baaaaj, hazaviszlek."

***

- "Anya hová mész?"
- Megyek szólok apának, hogy felébredt Kira, most már flexelhet.
- "Miért szexelhet apa?"

***

"Na akkor lássunk munkához!!!!!...Jó étvágyat!"

***

"Anya hoztam egy széket, szerintem ez neked tökéletes lesz!"

***

"Amikor nagy pocakod volt, mert benne voltam, apa egy nagy teszkós szatyorban vitt téged, de amikor kiszülettem már tudtál egyedül menni."

***

Mesél az Annapetigergőből: "Anna kapott egy pocsolyát, amit felhúzott és elmentek az anyukájával kipróbálni a pocsolypályára. Jött egy medve is, mert a medvék is szoktak jégpocsolyázni."

***

"Tomika könyörgött óvónéninek, hogy mellettem lehessen."

***

"Kira, Te olyan fehér vagy, mint a nyuszika."

***
- Szonja, most oda a mama orra elé kell leülni a bilibe pisilni?
- "Neeeem, ..... Kakálni."

***

Egy kis Mikulásos utórengés:

"Anya Kirának a Mikulás cici rágógumit fog hozni."
"Kedves Mikulás, kérlek hozz anyának egy Hello Kittys hajkefét, Kirának meg egy Hello Kittys lila cumit, mert nagyon szeretnék."
"Apa nem kapott a Mikulástól csomagot, mert az udvaron szokott pisilni és az butaság."

***


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Imádom az összes sziporkáit... de a teszkósszatyor naaagyon ott van..
Milyen jókat fognak ezeken szórakozni évek múlva !! :)