2012. november 18., vasárnap

Gasztropercek...

Neeem, nem leszek gasztroblogger, én odajárok, tátom a szám és csorgatom a nyálam, de a nyomukba sem érhetnék. Sőt nagyon  híres séf sem leszek, azon oknál fogva, hogy Kira bár 5 percenként a hűtőben áll, nem nem elírás, nem a hűtő előtt, hanem konkrétan a hűtőben és még egyszer sem panaszkodott amiatt, hogy se királyrák, se articsóka. Tudom túl updatek sem vagyunk, mert mi bizony szeretjük a magyaros kajákat, össznépileg. Szonja kicsit lightosabban nyomja, de biza a kisgizdának jöhet a szalonna meg a kóbász, a vonalaira odafigyelve szigorúan kenyér nélkül. Nagyobbikunk azonban élénken érdeklődik a konyha világa iránt, no nem a mosogatás vonzza, sokkal inkább a főzés. Szóval ő még lehet gasztroblogger, én továbbra is a szennyest fogom kiteregetni, leginkább a lányaimét. Szonja találmányainak és terítésének lelkes hódolója Kira, így esett az is meg, hogy már pizsiosztás után az én 3 perces zuhanymenetem alatt megette a szőlő-gyümölcslé-retek-só-uborka-babérlevél és még kitudjami kombójával, aminek 2 napos anyagcsere kitisztítás lett a vége, fosott, mint a gép.A fotó már csak a bekebelezés utáni perceket mutatja, Kira gondolkozik mi lesz ebből, Szonja meg nagyon önelégülten mosolyog :)

Mivel Szonja szeret sertepertélni körülöttem a cirka 2x2 méteres főzőhelységeben (én ragaszkodtam ekkorához) Kira meg énisénis felkiáltással követi, majd becimbásznak két széket, ráállnak és együtt főzünk. Ez minimum még két óra az egyébként előirányzott helyet. Együtt vágjuk a húst, répát, fűszerezünk ésatöbbi. Tegnap lángos volt a program, alig egy kg lisztet használtak el a csajok, de megérte. Még az sem érdekelt, hogy behavazták a nappalit liszttel és el dugították a mosdót a tésztával a kézmosáskor. Azon is csak nevettem, hogy Kira a diétáját egy nem is olyan kis adag nyers tésztával spékelte meg. Egyetlen egy titka van a lángosomnak belekeverek 1db főtt és összetört krumplit, ettől könnyed és omlósz (húúú ettől a reklámtól futkos a hideg a hátamon, veri pocakot)lesz, ha marad belőle másnapra sem lesz kemény és ropogós. Szóval együtt főzni nagyon jóóóóó! :)

BEFORE
AFTER

Nincsenek megjegyzések: