2012. december 16., vasárnap

Nőci...



Emlékszem, amikor Szonját vártam mindenkinek hangoztattam, hogy oké-oké, hogy nekem kislányom lesz, de én egy igazi vagány kiscsajt szeretnék, nem ám olyan habos-babos rózsaszín hercegnőt. Aztán én terveztem és Szonja végzett, nem kell bemutatnom, Hello Kitty, na meg a rózsaszín. Igazi nőci, na de nála van még egy nőcibb a családunkban, nem, nem én a másik kiskorúnk. Egyszerűen árad belőle a nőiesség és a báj. Én pedig nézem, hogy honnan a fenéből, milyen génekkel szívta ezt magába? Aztán rájöttem, az én anyai nagymamám volt ilyen, még nagybetegen is kellett a púder és a klipsz, mert a nő, minden helyzetben nő. Elnézem ezt a kis törpördögöt, aki kikotorja a szájfényt (és miután a felét megeszi) végigkeni vele az arcát. Aki képes alkoholos filccel "kilakkozni" a körmeit. Aki illegeti magát a tükör előtt, miután a fél szekrényt kirámolta és szoknyát aggatott magára. Majd megfordul és kérdez, Nézd, szép? Mi pedig napjában 100x válaszolunk rá, hogy igen Kira szép. Ha egy gombostűfejnyi folt kerül a ruhájára azonnal át kell öltözni, de nem ám csak az érintett ruhadarabot, bokától tokáig, a zokni-bugyi kombó váltása sem maradhat ki és naná, hogy neki kell választani váltóruhát. Van, hogy 5-6 hajpánttal a hajában közlekedik, bezzeg én egy nyamvadt hajgumit nem tudok a hajában tartani 3 percnél tovább. Megesik hogy aszfaltkrétával fest szemhéjat és Sudokrémmel (úgy 250g/alkalom) ápolja a bőrét. Olykor pedig rappert meghazudtolóan 8-10 lánc van a nyakában, amiben ha éppen nem túl kecsesen elvágódik, csak közli, hogy hoppá és riszál tovább, ugyanez működik az én ruháimmal is. Én mégis a tartását irigylem leginkább, ahogy pakolja a virgácsait ha leül akkor meg teljesen kész vagyok a lábtartásától ezt tanítani kellene :) Annyira természetesen nőies, amire naponta rácsodálkozok, ahogy a rugalmasságára a hajlékonyságára is. A na minden percében nő...és olyan furcsa ezt mondani egy 2.5 évesről...de mindenkit az ujjai köré csavar a csábos nézésével, az ölelő karjaival...a nőciségével...szóval lehet reszketni pasik....

Nincsenek megjegyzések: