2013. január 19., szombat

Kedvenc rovatunk következik :o)

***
"Leszedtem egy vizes zoknit a száritóról, ráhúztam Kirára és hirtelen megszáradt!"

***
Panaszkodik:
- "Oviban mindneki velem akar játszani!"
- Örülj neki, hogy szeretnek, anyát nem szerették hozzá is vágtak egy féltéglát.
- "Azért vagy pöttyös?"

***

Legnagyobb Szonja módra:
"Még a nagyobbnál is nagyobb!"

***

Mivel maratoni értekezleten voltam, az apjával több órán át babáztak. Amikor hazaértem, apa 5 babát fürdetett, köztük egy volt a fiúbaba, akit éppen szinkronizált:
- Éééén vagyok a fiú és most belefingok a vizbe. 
- "Apa, nem fing, hanem puki és nem szabad a vizbe, mert büdös lesz!"

***

"Én banánt kérnék anya, mert azt szeretem, mert oviban is majomként viseltem magam."

***

"A házunk alatt leraknak deszkakarikákat és arébb viszik az iskola mellé, hogy nekem ne kellejen sokat gyalogolni, amikor megyek tanitani a gyerekeket, mert én leszek a tanitónéni."

***

- "Apa oviban nem ilyen tea van!"
- Hát, gyümis?
- "Nem, teaizű tea."

***

"Daduska néni én nem kérek borsófőzeléket, mert fogyózom."

***

"Anya ezt a képet felraknád a fékbuszra?"

***

- "Tudod mennyi kutyája van Annának?"
- Mennyi?
- "Kettő."
- Húúúú
- "Ne húúú-zál már, mondom, hogy csak kettő!"

***

- Gyerekek, mondta, hogy ne hozzatok be otthonról ennyi játékot az oviba.
- "Sajnálom Gyöngyi óvónéni, de nem tehetek róla, hogy mind velem akartak jönni."

***

"Megsütöttük a csukahalat és kiraktuk hidegiteni."

***
Szánkóval húzom haza az oviból, elmegyünk egy csapat gimnazista fiú mellett, akik a havas járdaszegélyen ülnek, fürtöske odakiabál:
- "Hééé nagy iskolás fiúk, befagy a seggetek!"

***
BónuszKira:
- Kira már megint rossz vagy.
- "Neem, Kira."
- Kira kicsit rossz.
- "Neem, szép."
- Nem mondod?
- "... és okos."
- Hát önbizalomhiányod az nincs prücsök.
- "Hááát csincs."

***

1 megjegyzés:

gneke írta...

Mindig megnevettet, köszi, hogy megosztod velünk!