2013. december 18., szerda

Az élet nagy dolgai....





Szeretünk este összebújni a lányokkal, ilyenkor mindig megbeszéljük mi történt aznap velünk. Kicsit szoros ez az utolsó hét az ünnepek előtt, de egyszerűen ezeket a felfokozott napokat is le kell vezetni, még ha kicsit az alvás rovására is megy. A tegnapi műsorral ünnepi hangulatba kerültünk, nagyon megható volt és már most könnyet csal a szemembe, hogy pénteken eljönnek az "én öregjeimhez" hozni egy szívdobbanásnyi szeretetet, és 24.-én a templomban már együtt láthatja az egész család ezt a csodát, amit ezek a kis tökmagok megalkottak.(Úgy hogy a csoport fele betegen csinálta végig, köztük Szoni is) Ma is beszélgettünk, erről és arról a dalról, amit a műsoruk végén énekeltek, sosem hallottam, de Szonja éneke nyomán megkerestem és meg kell mutassam nektek is, nem is találok rá szavakat annyira mindent elmond a szeretetről, amit tényleg nem lehet megfogalmazni.
Aztán szó esett arról is, hogy ma megnézték a Csipkerózsikát a színházban, és mennyire tetszett nekik, ahogy délután zenés köszöntőt kaptak a városi karácsonyon. Igazi várakozás van bennük/bennem és úgy néz ki a Jézuska elhozza a vágyott ajándékokat is. Kedves emberek jóvoltából, az egyikük bement a nagyvárosba, egy vadidegen emberke, pedig feladta nekem úgy a csomagot, hogy csak ma este jutottam oda, hogy elutaljam az árát. Írtam neki, hogy megtenné-e hogy holnap feladja a csomagot, mire jött a válasz, hogy már ma reggel feladta, hogy biztosan odaérjen a fa alá. Ma a jó emberekről sutyorogtunk az ágyban Szonival, meg arról én miért éppen az ő apukájukba szerettem bele. Sőt, 5 éves módjára azt is elmesélte, hogy ő ahhoz megy, aki a szemében őt látja, vagyis őt látja a legszebbnek és 4 gyermekük lesz, Lili, Zsófi, Kristóf és Dominik és reméli, hogy vigyázok majd rájuk. (Naná!). Aztán arról is beszéltünk, mi lett volna a nevük, ha fiúnak születnek és miért Garamik ők és én Huba. Rögtön közölte is, hogy az ő gyermekei az éppen aktuális ovis szerelme nevét kapja, persze van azért 2. helyezett is. :) Igazi nagylány már, felnőtt módra elbeszélgetünk mindenről. Lényeg a lényeg, imádom ezeket az estéket, még inkább a karácsony közeledtét ahogy az karácsonyi fények alatt hárman összekucorodunk...Tegnap óta pedig a fülemben cseng egy dallam..."Némán is elmondott szó...könnycseppet hűsítő hó...jégtáblán nyíló virág...fénylő szebb szép új világ."





Nincsenek megjegyzések: