2014. február 22., szombat

Elűztük a telet....


Oké-oké azóta is esik az eső, de elvégre az eső esése nem télfüggő időjárási tényező, azaz akár sikeresnek is mondható az akció, mert hó az nincs. Csütörtökön  ilyen igazi triós rendezvényt sikerült  összehozni az intézetben, ami nagyon nem így volt tervebe véve, de aztán végén mégiscsak így sikerült. Először is volt egy szülinapi buli, majd farsang, majd Zsuzsanna nap. A farsang több, mint érdekesre sikeredett, mert kissé fésületlen volt a műsorunk, nulla próba nélkül mondjuk elég nehéz megcsinálni patentra. Aztán amikor a végén már hullafáradt voltam jött a tv, hogy adjak egy interjút, a vicc az az egészben, hogy Szonja bohócsapkáját kölcsönvettem a farsangra, ami kicsi volt, a köztudottan tökfejemre, ezen oknál fogva úgy adtam interjút egy jól látható piros vonallal a homlokomon, mit akit megskalpoltak. Azt hiszem az adást nem kívánom megnézni, pont akkor véletlenül nem fogok ráérni. Pénteken ovibuli volt, a csajok egész héten itthon hédereltek az apjukkal szóval kezdetben megszeppentek voltak, aztán kiegyeztünk egy ebéd utáni hazajövetelben. Az óvónéniknek szermányoltam oroszlán és zebra jelmezt még a mi farsangunkról és táncház is volt. Apjuk kellemesen lelécelt, én meg táncolhattam úgy 1.5 órát, hát nem mondom, hogy nem fáradtam el, updatenorbi büszke lett volna rám az tuti. A pihi most nagyon jól jön, részünkről jöhet a napsütés és a jó idő...rajtunk igazán nem múlt az tuti....


Nincsenek megjegyzések: