2014. február 23., vasárnap

...tadammmm télűzéses hadművelet sikeres, itt a TAVASZ




***

-"Anya adnál nekem reggel egy képet, amin csak te vagy, hogy magammal vigyem oviba?"
- Miért kicsim?
- "Hogy el ne felejtselek, amíg értem jössz."

***

Az anyagokról beszélgetünk:
- Miből készül az újság?
- " Szemétből."

***

Fejben számolunk, de Kira ütöget egy labdát, ami zavarja Szonit:
- "Hagyd már abba Kira, így nem  marad a fejemben."

***

"Anya sütöj nekem kakajót?"

***

Orvososat játszanak:
- "Mi a baj?"
- "Fáj a tojkom."
- "Hogy köhögsz?"
-....
- "Köhögd el."

***

Kira és én lábmasszázst kapunk Szonjától, aki kérdezi a húgát:
- "Jól esik?"
- "Nadon."
- "Egyem meg a húsodat."

***

Szonja lehalkította a tv-t és a képeket követve meséli Kirának a farkas és a három kismalac mesét. mire Kira döbbenten:
"Hogy tudtad ejojvasni?"

***

"Anya elzavartam Kira figyelmét, hogy ne vegye észre, hogy mi főzünk."

***

Kérdezi a szemész doktornéni Kirát:
- Kira mi van a képen?
- ....
- Nem látod?
- "De játom."
- Akkor?
- "Cse  cse.. MEGGY!" (valóban elgondolkodtató a cseresznye és a meggy közötti különbség)

***

- Kira ne kelj fel, nagyon késő van, aludni kell!
- "Mindjájt jövök, csak megnézem, hogy minden jendben van -e."

***

"Akinek nagy a lába, annak nagy a mérete is?"

***

"Ha vajaki bepisij oviban, akkoj nem jesz cijkusz és átöjtöztetik."

***

Családi kimittud délután:
 - Kira mi az szép nagy és....
- "Szejintem ez a dinoszaujusz jesz."

- Szonja mi a különbség az emlősök és a madarak között?
- "Az emlősöknek a fenekükön jön ki a bébi, a madárnak meg a tojásból."

Ellentétpár rajzolás:
-  Szonja mi ez nem ismerem fel.
- "Jaj, apa ez kaka, ez meg az ellentéte a pisi."

***
 




Nincsenek megjegyzések: