2010. december 8., szerda

A kisbeteg azért a humoránál van:)


Szonja már 2 hete köhögött, múlt héten átvittem az orvoshoz, semmit nem talált. Tegnap este majd meg fulladt, visszaköszönt a vacsorája is. Ma ismét orvoskodtunk, már a tüdején van, antibigyó+köptető. Kiakadok azért néha az imádott öreg dokinéninkre, Szonja is imádja: "Doktornéni meghallgatod a pocim a sztetoszkóppal és megnézed a szám patulával. Ugye kapok matricát?"
A humora a betegsége ellenére a régi. Délután pakoltam ki a mosógépből és derékig benne voltam mert egy kicsi zokni volt az alján. Megáll a hátam mögött: "Szia segg, mizu?" Annyira röhögtem, hogy majdnem bepisiltem, és beragadtam a mosógépdobba, ez überelte azt, ahogy tegnap este a virgáccsal verte a hátsóm és kergetett át a házon.
A Kicsi jól van, tényleg kosaras lesz, 70cm és 7860gramm, csupavigyor nonstop gyakorlatozó nyál- és dumagép.Védőnő és orvosok egy időre kipipálva. (remélem):)
Aludjatok fekve! Pááááá

1 megjegyzés:

julcsi írta...

Gyors Gyógyulást Szoninak!!
Tüdőgyuszi távozzék el nagyon hamar!!! Puszim!!!