2011. augusztus 22., hétfő

Kire ütött ez a retrogyerek?




Az egész úgy kezdődött, hogy megkeresett az Arckönyv közösségi oldalon az egyik lány a régi nagy csapatból, van-e ifjonti korunkból még valamilyen fotó. Anyukámtól elkerült hozzánk a fényképes doboz, én meg leporoltam róla a múlt évezred porát és indulhatott is a nosztalgia. Előkerültek a híres/hírhedt rockerbuli képek, ami meg kell valljuk nem volt semmi, mert a bulik vége vagy egy hetes kimaradás lett, ergo arra a vonatra szállunk fel, amelyik előbb jön. Esetleg bekerülünk a rendőrségi fogdára, mert mekkora buli már hajnal kettőkor beindítani a helyi vurstlit. Szóval reggel óta mióta feltoltam a képeket megy a nosztalgiahullám, jönnek a régi sztorik, a nagy hahoták. A csoportkép egy szilvásváradi húsvétoláson készült, olyan 94'táján. Akkor már apjuk és én is egy galerihez tartoztunk, szigorúan betartva a szabályt, hogy csoporton belül nincs pasizás, csak haverkodás. Egyébként meg rémisztő a bajszával szerintem. :) Szóval az időtájt ha valaki azt mondja nekem, hogy csaje, ezzel a pasival 2011-ben már 15 éve házasok lesztek és lesz két lányotok.....hát az a legenyhébb verzióm rá, hogy masszívan körberöhögöm. Szóval barátaim soha ne mondjátok, hogy soha, mert nem tudni, hogy mit hoz ama bizonyos nagybötűs. Ezt a fotót majd juttassátok eszembe ha a tizenéves lányaim, emósnak, technosnak, hippinek vagy rockernek öltözve napokig nem jönnek haza :D

Persze Szonja is kotorászott velem, és hallgatta a meséimet, holmi várda vermutról, meg kannás borról, esetlegesen házi pálinkáról, meg a pöttyös labdáról, a villanygitárról, a cipzáras paplanról és a minden bizonnyal számára hülyezenéről. Majd lobogtatott egy képet, hogy nézd anya, én is itt vagyok és valóban. Megdöbbentő a hasonlóság szerintem. Mindössze a matyóblúzom hajaz a feelingre, nameg, hogy elsőszülöttöm még nem vetemedett arra, hogy saját maga vágja le a frufruját, a pöttyös nylonmasni is már az enyészeté. A kép láttán már én is kezdem hinni, hogy tényleg anyja-lánya, asszem' temperamentumban is.

Mivel mindenki azt mondja, hogy Kira meg az apja lánya, nosza felütöttük apjuk fényképalbumát is. Szonja rögtön konstatálta, hogy apa olyan öreg, hogy akkor még nem is volt színes kép. Azzal már nem is sokkoltam a gyereket, hogy számítógép és mobiltelefon sem, sőt hétfőn még tévéadás sem volt. nem is beszélve Helló Kittyről és Flourt is csak a Mengyelejev periódusos rendszeréből ismertük, mondjuk így is úgy is gáz az biztos. Azért a Deep Purpel és a P.Mobil számait hamarosan megmutatom neki, meg megkeresem a parasztingem, hátha....
Nya a kalandozásom után, szóval Kira és apjuk képe, hááát nem tudom, szerintem nem, de asszem ezt a kérdést eldöntendően Rátok bízom.

Summa-summárum arra jöttem rá, hogy emlékezni-nosztalgiázni nagyon jó és mondjuk ha nem lenne az internet, talán soha nem állna össze a nagy csapat egy újabb retró bulira...halkan súgom még csak nektek ez a tervem....meg belefogyni a bőrjakómba, mert megvan még ám :)

2 megjegyzés:

Szilva írta...

Véleményem szerint a két lány nagyon hasonlít egymásra, így dől, hogy egyik tiszta anyja, másik tiszta apja. Szépek, oszt kész.

Névtelen írta...

Sicc:Lilikém!Én nem vagyok ott???Felteszem,csak neked a blogomba az Én ugyanilyen képemet...