2011. augusztus 28., vasárnap

Összefüggések egy 3 éves buksijából :)


- Szonja, most már ideje lenne aludni.
- "De nem tudom becsukni a szemem."
- Miért?
- "Mert akkor nem látok!"

***

- "Anya én ezt kihúztam, fel is megyek....hogy a csudába menjek fel?"

***

- "Amikor picibaba voltam, akkor még babafagyit ettem."

***

Tavaszi szélt nézünk a gépen:
- "Anya, amikor a pocakodban voltam, ezt énekelted nekem." (hökk és tényleg)
- "Amikor meg Kirababa volt a pocakodban, akkor meg én énekeltem ezt neki."

***

Kint állunk a teraszon:
- " Anya, amikor a Napocska lemegy és jön helyette a Hold, akkor este van, igaz?"
- Igen.
- "Ott a napocska és nézd ott van a Hold is, akkor most mi van?"
- ...

***

- "Anya én félek."
- Mitől?
- " A pusziszörnytől és a csikibanditától - közli vigyorogva.
Naná, hogy mindkettő én vagyok. :)

***

"- Elköltözök nagyon messze, mert én nem szeretek itt lakni."
- Hová?
Röhögve közli: - "Apa garázsába."

***

- "Anyaaaa megütöttem a bőröm."

***

- "Nézd ki van ezen a képen?"
- Ki,
- "Papa."
- Hol van most papa?
- "Nagyon messze országban."
- Hol?
- "Mennyországban."

***

"Kidobtam a buborékfújót a kukába, , mert rá akartam borítani Kirára és véletlenül elfogyott."

***

Egy borostás, szemüveg disznóról néz mesét, aki folyton röfög:
"Olyan, mint a mi apukánk."

***

Reggel felráz álmomból:
- "Hol laknak a méhek?"
- Méhkasban.
- "Neeeem, méhkaptárban."

***

"Kirababa az én gyöngyöm."

***

" Anya nagyon szomjas a pocakom!"

***

- Gyere ide kicsim.
-"Én nem vagyok a kicsid, én a nagyod vagyok, Kira a kicsid!"

***

- Szonja menj be a szobádba, ülj le az ágyadra és gondolkozz el azon, hogy miért nem szabad bántani a testvéred.
- "Inkább kimegyek a buszmegállóba és nem jövök vissza soha többet!"
3 perc után a büntiben:
- "Anya gondolkoztam, adnék puszit Kirának."

***


Nincsenek megjegyzések: