2012. április 4., szerda

Bárányok újratöltve...


Az a helyzet, hogy már magamhoz képest régen írtam, de annyi szarság történt velünk az elmúlt időszakban, hogy meg kellet várni a fekália azon fokú ülepedését, amire már én is úgy tudtam visszatekinteni, hogy vigyorogtam. Idegi állapotomat zsíroskenyér-hagyma kombinációjával próbáltam este 10 körül a ház csendességében elfojtani több napon át, ami mondjuk úgy nem legmegfelelőbb ötlet, ha az ember összeszűkült gyomra miatt egész nap egyébként 1 hosszúkávén él. Úgyhogy az elmúlt éjszakák után a hagyma és a zsíros deszka jóvoltából a hajnali pirkadat engem az árnyékszéken guggolva or előtte térdelve ért. Alaphangulatomra ez tett még egy lapáttal. Na és az alaphangulat, egy dologgal tudnak önkéntes életmegvonásra késztetni ha várnom kell, és ha az amire várnom kell egy fontos dolog, akkor már fonom a kötelet. Múlt pénteken szóltak Bundinak, hogy királyság van, mert cirka 5 hónap után trallala lehet menni jómunkásömbönek külhonba. Az a bibi, hogy vasárnap délben indulás. Mondom, sebaj szombat hajnaltól szimultán, mostam, teregettem, csomagoltam főztem a zuramnak elvitelre, bevásároltam. Mindez meg volt spékelve azzal, hogy kisebbikünk kipöttyösödött, már akkor amikor elkezdtem hinni az anyatej védő hatásában, mert egy hetes szopósmalac hozzá képest a kutya micsodája, de nem, pontosan két héttel nővérkéje után ő is úgy néz ki, mint egy pulykatojás, a fenti kép az első nap reggele, ezt még számtanilag többszörösen négyzetre emelhetjük. Szonja mindeközben még mindig hiperérzékeny, anya csak veled, pisilni, aludni, játszani, mesélni ect. Vasárnap 10 körül amikor is megszólalt a telefon, már erősen véreres volt a szeme, gyakorlatilag Bundival szabályos vájatot vágtunk a körkörös járásunkkal a gyepen. Infó, kicsit csúszunk, hétfő délben indulunk. 24 órás idegbaj és rossz sejtések, majd hétfő este indulunk, ühüm, jaja van 1-2 csúszás a papírok miatt, majd szerdán, hogy ááá a német már nem utaztat ki, mert húsvétra haza kéne jönni, majd húsvét után. Egész héten fasirtot, pörköltet és töltött csirkecombot ettünk, meg jó adag ideget mellé köretnek. Én azon kb annyira lepődnék meg, ha húsvét után elindulnának, mintha a feltámadás reggelére Boggie nyuszink teletojná tojással az alatta lévő szalmát. Csak azért, hogy nehogy mínuszba jöjjön már ki a post vége, vannak jó dolgok is, Kira beszélőkéje (is) nekilendült a fontossági sorrend: 1. Apa, 2. Elmo, 3. Anya, azért dobogós vagyok na :o)

Nincsenek megjegyzések: