2012. április 23., hétfő

A négyéves aranyköpései


Nem igazán értette, hogy a fenti képet demonstráló feladatnál mit tartok annyira viccesnek :o)

***

Ovibamenet:
- Szonja az nem a Kira elefántja?
- "De!"
- Elkérted Tőle?
- "Igen, csak halkan kértem, mert még aludt!"

***

"Kirának az orrára adtam jóéjtpuszit, nehogy megcsikarjam a fogammal az arcát."

***

- "Kira Te leszel az állatsimogónő!"

***

- "Anya csak még egy mesét!"
- Késő van, nem nézünk már mesét.
- "Nem olyat, olyat ami a szádból jön."

***

"Ha valami felkukkan a hátam mögül, akkor lepődj meg és mondd azt, hogy kakukk."

***
"Kira most olyat játszunk, hogy amikor én becsukom a szám, Te kicsukod a szádat."

***

- " Kira hoztam Neked csokikát."
- Neeem. (Kira nem kéri)
- " Nana csoki, hami, hami. "

***

Könyökül a teraszon és nézi az eget:
- "Papát miért nem látjuk a felhőkön?"
- Mert nagyon messze van.
- "Akkor vegyünk egy zümijelmezt és repüljünk fel hozzá."

***

"Vigyél már fejbelógva." (Azaz a lábánál lóbálva)



***

"Anya miért alszol bugyiban?" - megtapogat- "Höhö anya, Te be vagy pelusozva..." - kiröhög bakker - 

***

-"Anya mi is az a szó, tudod ami a menyasszony markában van."
- Virágcsokor?
- "Neeem, tudod a hercegnőnek is van."
- Varázspálca?
- "Dehogy, tudod a férfi, a fiú"
- Vőlegény?
- "Azaz."

***

- "Kira igaza van anyának, a szőnyeget nem szabad felszedni, gyere ide megfoglak, amig visszarakja."
- Kösssz!:)

***

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A "menyasszony markában van". Nagyon jóóó... :o))

A "Kitámadt egy pompázatos ötletem" még mostanában is soxor eszembe jut...

Kira is tök jó bongyor lett.

puszmákok nektek

Eliana