2010. április 29., csütörtök

Csipkerózsika :)


Tegnap megvolt az első nst. Hááát vicces volt, mert felérve a szülészetre olyan ismerős voltam inden és egyszerre idegen is, mintha nem is két éve lettem volna ott. Az a szülésznő fogadott, aki anno SZonjával volt mellettem és az a dokibási, aki segédkezett az orvosomnak a császárnál. Kb. 10 percet kellett várnom és felfeküdhettem, rámpakloltak mindent és a kicsi lány meg sem moccant. Bundi mondta a hülyeségét, mérlegelte magát, jóizűeket röhögtünk, de ded csak aludt és aludt. Aztán két szülésznő megunva az alvókáját elkezdte macerálni, vagyis mozgatni a hasam, háát nem mondanám , hogy hirtelen ébredt, mert semmi. Csipkerózsika jóvoltából 50 percet feküdtem az oldalamon, már mindenem el volt zsibbadva. Az nst értékelhetetlen, közben meg már azon aggódtam, hogy dokibácsi szépen hazamegy az uh-ból. Este 6-kor már azt hittem, hogy megvárjuk a reggeli műszakváltást is, kapusbá' már Bundival poénkodott, hogy lehet a hasából ítélve, most ő fog szülni, velem meg egy nyugdíjas szülésznő osztotta meg, hogy tuti nem ikerek-e. A hasrázásnak egyetlen tökéletes eredménye lett, miszerint majd össze pisiltem magam. Aztán megkegyelmeztek és elengedtek. Az uh-ban egy komplikált beteg volt és 2 komplikáltabb várta a dokibát. Mivel a ctg értékelhetetlen volt, így kaptunk egy potya uh-t, flow-t kellett ugyanis nézni. Az első pillanatban mind a 3-an felröhögtünk, a kicsi lány, ugyanis állát kézzel megtámasztva édesdeden aludt, áramlás, lepény tökéletes, közölte is a doki, hogy ennél jobban már nemis jelezhetné, hogy teljesen jól ejtőzik odabent. Szoba került a szülés is, naná, hogy megint a császárral kezdtem. Hááát az lesz, a babó már most 3kg körül van, a hegem meg erősen vékonyodik, ezt persze megértettem és el is fogadom, úgyhogy 37-38 héten konkrétan beszélünk erről, a hegtől függően. Dokibá' szerint egy esélyem van simán szülni, ha kiírás előtt elfolyik a magzatviz és kb 4 ujjnyival érkezem a kórházba. Ühüm....figyelembe véve az előző mamuthordásos terhességem, az elfolyatlan magzatvizem és az alig nyitott méhszájam, simán fognak tolnia műtőbe, evvan... Szóval lassan pakolom a cucvarekom össze, mert (hamarosan) itt az idő!!!


2 megjegyzés:

Meske írta...

Juhuuuuj de izgalmaaaaas!!!! :)
Gondolok sokat rátok!

Zsuzsi írta...

Hihetetlen, hogy már hamarosan a szülésnél tartasz... Hisz nemrég még arról dilemmáztál, hogy vajon Pesten születik-e Szonja. ;-)