2010. április 20., kedd

Szigorúan bizalmas 18 év fölött



Az az igazság, hogy mostanában nagyon jó kis ejtős estéim vannak. Tegnap igaz rám tört a kismamafrász, idegbeteg módon hozzávágtam Bundihoz a távkapcsolót, aki vissza akarta dobni, de gellert kapott a dekoroszlopon és fejbekurta. Ezen már nekem is röhögnöm kellett, egy kiadós sírás után persze, mert megint a hülye Csillagkaput néztük este, Anyátok közt helyett, hiába no ez egy dinnyét nyeltnek óriási probléma. Úgyhogy ma teljesen nyugodt vagyok, kialudtam magam és nem gondolkozom azon, hogy ez most kezdődő skrizo, vagy valóban "csak" a terhesség. Éppen 20 perces esti rituálémat töltöm, ugyanis az erotikus pocakos és szőrös hasú, utóbbi nagy, előbbi Kisbundi éppen ízekre szedik a fürdőszobát. Mondjuk elég hülyén néz ki Bundi, ahogy vízimalmot hajt és zümmög a méhecskés tusfürdővel. Természetesen szigorúan megtiltotta a nagyobbik darab, hogy itten én habtestét mutogassam a blogon, de ugye, amit nem tud az nem fáj khhhmm, arról meg hogy alakilag hajaz rám, igazán nem én tehetek. A képek nem igazán adják vissza azokat a rajcsúrokat és hangokat, amin most is vigyorgok. A közös fürdőzésnek varázsa van na, könnyebben megy a hajmosás egymásnak, egyetlen problémát az jelent, hogy a Vizitüdérünket kiimádkozzuk a habokból az alkalmi viziszörnyünkkel karöltve.

Nincsenek megjegyzések: