2010. április 17., szombat

Szülinap...










ahogy az illetékes elvtárs(nő) látja. Szóval az a helyzet pelenkás feleim, hogy nem azon gondolkodtam, hogy mostantól a két éven aluliak kizárólag magázhatnak. AZ ősöket is beetettem, mert nehogy má' azt mondják, hogy két évesen lettem bilihasználó, ezt megelőztem egy nappal. Tudjátok, ahogy Elmo is mondja a tutit, pisi bilibe, wc papír használ, bili kiönt, kimos, kezet mos. Az ősök meg lelkesen tapsoltak, most komolyan mit lehet ennyire örülni 1dl sárga lének, mint majom a farkának. Aztán a szülinapi reggel totál jól indult, ment az Almától a szülinapos dal, mi meg 3-an pizsiben erre ráztuk a rongyot. Mondjuk a muter hamar bezárta a bazárt ugyanis menni kellett a védőnőhöz, valami státuszizére, ezt is már a nagy kétéveseknek csinálják. Apppám új a rendelő, mondjuk azon kicsit berágtam, hogy csak anya mászhatott fel a székbe, meghallgatni a hugi szívhangját, meg a csecsemőbabát sem adták ide. Megnézték a fogaim, mind a 20-t, lemérték, hogy 90cm vagyok és felöltözve 15 kg. A buksim meg 49cm. Áááááá tiszta macera az egész, de az új rendelő azért nagyon bejött, elszámoltam 10-ig a mézesmázas nőcinek 3 levonóért cserébe, az üzlet az üzlet. Mondjuk azt azért nem ecsetelte anya, hogy igaz, hogy totál egyedül tanultam meg számolni, de apa pókergépéről vagy mi a szöszről. Aztán anya hazahozta a tortám, kicsit kivertem a balhét, mert nem volt hajlandó azonnal ideadni, de megértettem, hogy meg kell vele várni keriéket. Ma igazoltam hagyhattam ki a déli alvást, egyébként ezen mostanában mindig balhé van, nem tudom miért nem értik meg az ősök, hogy nem kell mindig aludni. Kaptam egy vagon, sms-t, telefont, emailt, képeslapot, amit ezúton is mindenkinek köszönök, puszi érte. Jó volt a buli tegnap, de szerintem beszédesebbek a képek, jham és mégvalami 2 évesnek lenni nagyon cool dolog!:)

Nincsenek megjegyzések: