2013. február 24., vasárnap

Akkor a tegnapi jutalomjátékról :)





Szóval megérkeztünk Miskolcra és nem csupán azért, mert ügyes volt, hanem mert olyan keveset vagyunk kettesben, választhatott, hogy mit szeretne csinálni. Nagy kék bociszemekkel csak nézett és vigyorgott, hogy most aztán ő döntheti el, hogyan is telik a nap. Hát igazi nőci, plázázni akart. :) Pffff...oké-oké, bevallom ezt tőlem örökölte, én is szeretek diszkontálni. Mivel még nem voltak nyitva az üzletek, mozgólépcsőzött úgy harminc kört, szaladgált, mint a mérgezett egét, játékautózott és gurgulázva nevetett. Az eladók csak mosolyogtak, amikor ő volt az első aki betépett az ajtón. Mivel én nagyon szeretem a H&M üzletet oda mentünk és választhatott magának valamit, oké-oké a HK-is minibőröndről lebeszéltem, (5 rugó volt bakker, azért már egy utazóbőröndöt veszek) aztán talált egy HK-is felsőt, de az meg nem volt a méretében. Mivel HK hajkeféje már van a kezébe vett egy pónisat és egy aranyhajasat, majd közölte, hogy most neki le kell ülni, hogy választani tudjon. 5 percig kucorgott egy próbababa lábán, végül az Aranyhajassal a pénztárhoz vonult,(miközben fésülte magát, hogy ez a szuper hajkefe egyáltalán nem húz és jó lesz suliba) és fizetett (a pénztárcámból), innen Mekibe mentünk, majd a Kocsonyafesztiválra. Itt kipróbálta az összes játékot, bokáig áztunk a latyakban, majd elszörnyülködtem azon, hogy milyen drága minden, és menny ember van, majd mielőtt eltiport volna a tömeg kereket oldottunk és elmentünk a zöldségpiacra. Szeretem ezt a piacot, a lángos illatot, a hegyekben álló gyümölcsöket, a hordóból kóstolható savanyúságokat. A buszon szó szerint kifeküdtünk és csacsogtunk hazáig.Mert ugye ehhez a programhoz még hozzá kell adni a 3 órás rendezvényt, ahol átvette a díjat :) Jó volt egy kicsit csak vele lenni. Annyira élvezte, én pedig beígértem neki, hogy félévente csinálunk egy ilyen napot, megvolt a válasz a kis elefántot akarja legközelebb látni, oda már Kirát is visszük :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jól csinálod Te ezt Lili!