2013. február 8., péntek

Dumadumaduma :o)


***

Varázsszó Szonja módra: 
"Csiribú, csirábá, hókuszpóki!"

***
- "Anya mesélsz a halvadászról?"
- Az nem halvadász, hanem horgász.
- "Neeem, a halvadász a horgászra vadászik!"

***
 "Oviban vérzett a lábam, nézd csak ez a vérzésem helye."

***
"Annának adtam örökbe egy hajgumim, ugyanolyat, mint az enyém és nagyon boldog volt így mosolygott."

***
"Anya, Kira nem kaphat kakaót, mert nem van fekve!"

***
"Itt az ekéző, ekézzé Kira!" - az evező még mindig nem megy :)

***

Szonja este fésülködik (kb 5 év alatt 2x láttam), befújja a füle mögött a parfümömmel,majd megy az apjához az ágyba:
"Megjöttem szerelmem!"

***

"Egy bottal kellene próbálkoznunk Kira, hogy leverjük azt a képet."

***

Megjelenik a fején egy tekercs WC-papirral:
"Én vagyok a budikirálynő."

***

Az arcomtól 2cm-re a szemebe néz és közli:
"Legelőször rusnya béka, te kerülsz be a fazékba." 

***
Szoni büntetésben van az ágyán, de kiszökik és Kira észreveszi:
"Naaa, majsz vissza ágyadra!"

***
Kira hozza nekem a banánhéjat, mert a banánból nem kínált meg:
"Tessék, szejeted?"

***

Apa megy Kirának kitörölni a fenekét:
- Na hol a nyunyu?
- "Itt hátul."

***
Vacsorázunk:
 - Szonja, Te mennyi melegszendvicset kérsz?
- "Egyet."
- Te Kira?
- "Sokat!"

***

- Szonja csak 10 mp-re maradj csendben.
- "Gabika daduska tudja, hogy maradjon a szó a számba!"
- Hogy?
- "Hát azt nem tudom, mert még csak másoktól hallottam, de tudja."

***
Hagymát szeletelek:
"Sírnak a könnyeid hmmm?"

***

- "Anya kiwit szeretnék enni!"
- Nem tűnt fel kicsim, hogy azt pucolom éppen.
- " De feltűnt, csak nem vettem észre."

***

"Ez olyan, mint a másik pizsi, csak másmilyen."

***

David Guetta-tól a Turn me on megy a rádióban:
"Miért énekli azt, hogy kamion?"

***
Ülök a gépnél mert Traff-cityt akar játszani, küldöm az apjához, hogy kérdezze meg a jelszót:
- "Apa mi a jelszó?"
- Hat darab dupla v és egy nulla.
- "Anya, hat darab nulla és egy dupla."

***





Nincsenek megjegyzések: