2014. december 27., szombat

Hagyománymentes Karácsony

Az a helyzet, hogy minden évben eldöntöm, hogy nem lesz itt ám karácsony tiszteletére lótás-futás és mindenkinek idejében megveszem a fa alá valót is. Hááát most sem sikerült ezt a kérdéskört megfelelően abszolválni. Voltak nem egészen ésszerű (épeszű) döntéseink is. Kardinális kérdés ugye a karácsonyfa. Én minden évben a dézsásat szorgalmazom kissé zöldes beütéssel. Az idén a kolléganőméknél választottam ki a fát és amikor odaértünk Bundival, hősiesen elkezdte kiásni a nem kissé sáros-agyagos földből, olyan 10 perc után mondtam, hogy vágjuk inkább ki. Nagyon nem noszogatott, hogy az idén mégis inkább egy fenyőhullát öltöztesünk fel. Hazahoztuk és 23.-án hárman felöltöztették, amig én éppen sütiket kotyvasztottam a házi laboratóriumban. Legyetek szivesek legközelebb figyelmezteteni, hogy ne pont karácsoykor próbálkozzam új sütikkel a beváltak helyett. Igaz mind egy szemig elfogytak, szóval annyira rosszak mégsem lehettek. 




Aztán csodálatos ötlet pattant ki a fejünkből, hogy ha már úgyis áll a fa, érkezzenek az Angyalok már reggel hozzánk az ajándékokkal. Azt ötlet teljesen életképesnek bizonyult volna ha ezt nem közöljük a lányokkal is. Hajnal egyre szálltak be az angyalkáink a fa alá, a mi két angyalunk pedig 4.40-kor ébredt. Hááát leginkább kv-ra vágytam és nem ajándékokra, de határtalan volt az öröm a pizsamásoknál.





Mindenki megkapta amit szeretett volna, én pedig szintén köntösben neki láttam ebédet főzni. Hát mit mondjak, egész nap fel-le szálltak a sziromtündérek, este hatkor már azon ment a házibajnokság, hogy ki tudja tovább a levegőben tartani.  MIndössze egy vállalható fotó készült a csajokról, amikor ebédre hajlandóak voltak felöltözni ha nem is szépruhába, de legalább szabadidőbe. 


Amikor a normálisan karácsonyozók nagy része éppen ünnepi vacsoraasztalhoz ült és ajándékot bontogatott, mi már újra pizsiben kucorogtunk a tv előtt. Kira Narcsi Julcsival a sünnel olvasott mesét, Szonja meg én sutyorogtunk. Kicsit sziven ütött a kijelentése, miszerint ő azt kérte a karácsonyi angyaloktól, hogy mi négyen mindig együtt legyünk és szeressük egymást. Sok időm volt az elmúlt időben gondolkodni és átbeszélni ezt a kérdéskört már előre az illetékesekkel és azt hiszem, nem kis harc, feladás, átbőgött és átbeszélgetett, kompromisszumokkal és megbocsátásokkal teli éjszaka árán, de menni fog, :)
Szóval a karácsony üzeneteként és igéreteként  álljon itt Szonja rajza az elsős környezet munkafüzetből...
 


 

 

2 megjegyzés:

Charmmy Kitty írta...

Örülök:-)
Boldog Új Évet kívánok Nektek! :-)

Charmmy Kitty írta...

Gneke voltam, bocsánat a másik néven bejelentkezés miatt.