2014. december 9., kedd

Melós Mikulás

Mindenki a saját munkahelyén is részt vehetett egy kisebb Mikulás buliban, ki-ki igény szerint. Kirabiga egy dagonyás sárpartit nyomott az alacskai Mikulással, egyetlen probléma volt, hogy óvónéni elfelejtett pórázt vinni, ezért a hölgy step by step bejárta a kastélyt, közben azért vonatozott, hupikékezett és doktor bubózott is. Az oviban amikor érte menetem, tőle meglepően szokatlan módon alig bírt hazajönni :) Szóval szerintem neki mindenképpen jó buli volt.





Szonja révén átestem az első teszten is, "nagy" iskolásként Vackoréknak az 1/b-ben reggel csomagosztás volt, délután pedig Mikulás diszkó. Nekem kicsit új hullámos zenét nyomó tanítóbácsijuk nem kicsit ingerelte hangilag a dobhártyáimat. Szóval vegyél 2 óra tuc-tuc zenét, ehhez adj hozzá gyomorban remegő hangerőt és spékeld meg cirka 80 gyerek visításával. Ha ehhez még pöppetnyit hozzáadjuk az előző este 9-ig Mikulásvers tanulását, (mert hamarabb nem  jutott eszébe a kishölgynek) valamint "Anyaaaa nincs egy göncöm sem" (OMG) ruhásszekrény kipakolását szerintem egész jól vizsgáztam igy első bulira a másik meghívott anyukával egyetemben, roptuk, mint a gép :) Itt ki kell emelnem egy momentumot, az első b tagja egy tüneményes kerekesszékes kislány, nem szégyellem egy oszlop mögé húzódva pityeregtem azon, ahogy a többiek a fejére illesztettek egy villogó koronát és kerekesszékestől az egész buli alatt folyamatosan táncolt vele valaki...szívmelengető volt remélem a sok kis prücsök ilyen is marad nem rontjuk el őket. 



Mondanom sem kell, hogy az intézetben is járt a Mikulás, természetesen minimiki Kira azonnal felismerte a karbantartónkban a Mikulás bácsit és rénszarvasaink is a szolgálat autóját nyomták, krampusz mivoltomat mindössze egy jelképes szarv hivatott szimbolizálni mégis annyira jó volt látni a kis öregjeink arcát, öröm és vidámság, szeretet és hit, náluk már inkább Szent Miklós, mint Télapó filozófiájában. Természetesen a kollégák sem maradhattak ajándék nélkül, hiszen egész évben jó gyerekek voltak ők is.





....és még csak ezek után jött itthonra is a nagyszakállú :D

Nincsenek megjegyzések: