2010. február 14., vasárnap

Édeskettes




Na aki most a címből arra a habcsókos gondolatra ébred, hogy itt Valentin nap alkalmából pattogni fognak a szívecskék, a szív alakú puncsosmignonok, hááát azt ki kell ábrándítsam. Anti Bálint napozó vagyok, elnézést mindenkitől, de nekem meggyőződésem, hogy ezt az átvett ünnepet a virágárusok favorizálták ide, messze van még a nőnap egyetemes felkiáltással. Valamiből meg nekik is élni kell. Persze azért a szerelmemmel töltöm a napot, a kisebbikkel, aki jókislány módjára édesdeden alszik. Apája meg felvonatozott Bp-re meglátogatni a nővérét, aki szépen javul. Mivel egyáltalán nem biztos, hogy ma hazaér, így holnapra szabit vettem ki, kemény egy hét munka után. Délelőtt deddel kitakarítottunk, attól-cettig, képesek voltunk havas esőben ablakot pucolni, én belülről, majd kívülről, addig ded belülről, szóval aztán újra én jöttem belülről. Kimostuk Gifemacit, Szonja ugyanis zebracsíkossá léptette elő., éljen ismét a táblairón, de szép fehér lett ösmét őurasága, mondjuk most a fregolin lógva kicsit suicidnak néz ki.:) Szitáló havas esőben és olvadó hóban elmentünk sétálni, s mivel Töpörtyű nagy Teletubbies fun újabban, ugráltunk a tócsában, mert Lala is azt csinálja. A nagy haddelhaddban szétszakadta csizmám, naná, hogy alatta citromsárga vastag zokesz villogott, extraluzer. Aztán szembetalálkozutnk egy apa-fia párossal, a kisfiút épp oktatta, hogy nem lépünk a pocsolyába, mindeközben az én tejbetök dedem, páros lábbal szökdelt benne, már ezt sem értette a minimanó, de azt hiszem ott szakadt el végképp a cérna, amikor eldobta a csokispapirt. A lányom odament, kézen fogta, élénken mutogatta a papírt, közölve, hogy "pfujj, vedd fel, kuka, butttaaa." Én meg azt se tudtam hova nézzek, apuka még inkább, úgyhogy továbbtocsogtunk szókimondó amatőr greenpeace-es lányommal. Azért büszke vagyok rá naa....:)Most meg ülök itt a gép előtt, csendben- rendben, mindkettőt még kb egy órán át élvezhetem, addig alszik a minitornádó, akihez csatlakozik még 3, szóval a rend és csend helyett, mi anyukák kapunk egy tetracunamit. :)

Megjegyzés a fotókhoz: Nem vagyok egy nagy fotós, höhö semmilyen fotós nem vagyok, így a 4 lányról együtt, nem beállított fotót (mondjuk beállítottat sem) soha nem tudtam csinálni, valaki mindig belemozdult. A harmadik kép érdekessége, hogy közölte a 4 grácia, hogy összepakoltak, mehetünk ki az udvarra. Azt mindenkinek a fantáziájára bízom mi volt itt a "rend" előtt.:)

Nincsenek megjegyzések: