2010. február 5., péntek

Kisbundás az energiagombóc :)






A mai nap már kicsit könnyebben indult, mondjuk nem volt egyszerű estém, annyira megfájdult a fogam, hogy gyógyszert kellett bevennem,rendesen remegtem a fájdalomtól, azt hiszem hamarosan jelenésem van fogorvosnál. Kiskisasszony már alszik, dede most, de ha elmondom miért, annyira nem fogtok irigykedni. Reggel 1/4 7-kor kióvatoskodtam az ágyból,, Szonja mellől, ugyanis a kiságyból való kiszoktatása olyan sikeres volt, hogy beszokott a nagyágyba. Mire elértem a fürdőszobaajtóig, már ott csattogott mögöttem a gömbölyűtalpúm. Szóval ma már úgy mentem dolgozni, hogy puszit ugyan nem kaptam, de integetett az ablakból, ez azért nála már egyenlő egy békejobbal. Tetszett ez a kétnapos munkahét és bizva abban, hogy ded alszik elmentem bevásárolni a hétvégére és útbaesett a kedvenc turim is, s lőn ma volt bálabontás,, ne ecsetelem, de a 3 zsákmányolt ruhadarab összértéke volt 400 ft, természetesen egyik sem az én méretem. Hazaérvén Bundi és Sanci barátom bőszen altatta nagy egyetértésben Szonját, ez több volt mint vicces. Dedm meglátván felugrott és követelte az ájsz ájsz bingvénjét amit reggel megigértem neki. A bég nem felejt, én sem, altatás feladva, Bundi kidőlve, nekem romeltakaritás, közben Szonja szórakoztat és csüng, apja a kanapén fetrengve monologizál, hogy, hogy lehet az, hogy ez a gyerek perpetum mobileként pörög hajnaltól. Azon már jobban kiakadt, hogy én össze tudtam pakolni a csöppcsaj mellett, rendesen játszott egyedül mellettem, ez volt a végső csapás a zapjának, hiába no, radarboris rögtön tudja, kit lehet Palira venni, még ha Tibinek is hívják. :) Azért néhány érdekesség a teljesség igénye nélkül, ami csak egy pasinak jut eszébe, pl. egy guriga klotyópapirt odadani, hogy pelenkázás közben ne kapálózzon a gyerek, barackillat és apró fecnik szanaszét a szőnyegen. Konyhaszekrényt kipakolni és belső bunkerré alakítani. Anya zoknijait használni kislabdadobásra, uszópelust sapinak, naná, hogy csak némóval a fején volt hajlandó átmenni a boltba sajtért (úgykellneked Bunid). Szóval apuka kreativkodik, én mosolygok, Szonja kezdi élvezni, hogy van egy 120 kg-os 190cm-es saját bejáratú házirabszolgálja. NA ezért alszik ded ilyen korán és ezért van ilyenkor időm nekem itt klimpírozni.




1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Annyira jó, hogy Bundi ilyen jófej... :))
puszi
eliana