2010. február 9., kedd

...mint gyümölcs a fán


Húúúúzós napok vannak mögöttem, bevallom nehéz visszaállni a mókuskerékbe, talán mostanra mondhatom el, hogy felvettem a ritmust. Szerencsére Szonja jól van, na ok ma Bundi megitatta tejjel és fosott, volt is bűntudata, hiába adtam elő szájbarágósan, hogy tejterméket neeeem, dehát kérte a gyerek, pasik. Szóval munka, igazából nagyon sokat gondolok haza, mintha legalábbis napokig nem látnám csibét, közben meg mindössze napi 8 óráról van szó. Szerencsére nem büntet a gyerek örül ha megérkezem, viszont aludni nem hajlandó az apjával, most is fél 5-kor aludt el, amivel csupán annyi a bibi, hogy este amikor ő még búgócsigaként pörög, én már esek össze és alszom el. Elalvásig, meg csüng rajtam, mint ama gyümölcs a fán. Ez annyira jól esik, hogy össze-vissza puszilgathatom, hogy csak játék van, nem zavarva, hogy szalad a ház. Beszívom az illatát és ebből töltekezem, és sokszor eszembe jut, hogy milyen jó, hogy két karom van, hiszen hamarosan mindkét gyermekem ölelhetem, szerencsés vagyok, nagyon.Hiába kapok melóban kimélő üzemmódot, azért a hatos kelés egy mormotának, mint nekem eléggé kimerítő, sőt mostanában még korábban kelek, hogy kiscsaládomnak hozzak friss pékárút hajnalhasadtával. Nem vagyok egy tükörben bambulandó maca, de ma szembesültem magammal az intézeti lift tükrében, teljes életnagyságban, kövérítő fehérben, oldalról! Komolyan mondom megijedtem magamtól, le is fotóztam, kb akkora a hasam, mint Szonjával 8 hónaposan, leginkább Gesztenye Gusztira hasonlítok, amikor technika órán gyártottuk, nagy fej-nagy has. A fényképezés fájú szivügyem lett, ugyanis fényképezőgép meghalt, nincs most keret újra és egyhamar nem is lesz. A telefonommal készült képeket pedig nem tudtam felrakni, mert drágajóemböröm új win-t rakott fel, ami hiperszuper ugyan, ama apró problémával, hogy nem ismeri fel a rácsatlakoztatott telefonom, szóval képek nem tudom mikor lesznek, mert nem úgy néz ki, hogy hamarosan megoldódik ez a probléma, ez azért elég érzékenyen érint. Szóval zanzásitva ennyi történik a házunk táján, apuka ügyes, Szonja is, anyjuk hazavágyik, Kyra pedig bőszen ficánkol.

8 megjegyzés:

Kované írta...

A Windows 7-et rakta fel? Mert azzal mi is úgy voltunk, hogy semmi nem működött. A telefonod szoftverjét ha feltelepítitek, akkor jó lesz.Épp azon agyaltam, hogy most nem ihat Szonja pár hétig tejet, erre mit olvasok!! Szegény! De örülök, hogy jobban van.

Lili írta...

Szia!

Igen, Win 7, de hiába telepítettem fel a szoftvert, sajna nem kompatibilis, ergo folyamatosan azt írja ki, hogy nincs csatlakoztatva.

Névtelen írta...

Küld el légyszi milyen típusú a telód, párom megpróbál segíteni. Nekünk is mindent újra kellett, napokig tartott mire minden működött.

Kované írta...

Ja Kované voltam, csak bénáztam egy kicsit.

Lili írta...

ALoha!

Samsung sgj 700-as a készülék, nem mai csirke. Neteről is próbáltam letölteni, de így sem megy semmi.Köszönöm előre isha utánanéz a párod, puszi Nektek.

Kované írta...

http://hu.samsungmobile.com/supports/softwaremanuals/software.do

Itt van 3 szoftver, abból a középsőt próbáljátok,ha az nem jó, akkor az alatta lévőt telepíteni.Kimondottan ehhez a típushoz nem találtunk, de nekünk is azok lettek sokszor jók, ami a Vistához is jó. Msn -en segítünk, úgy egyszerűbb.

Kované írta...

Jelöld ki a telefon típusát, a J700-at, ott lesznek ezek a szoftverek. És ott a második. HA az nem jó akkor próbáld a harmadikat. Kissé körülményes lettem.

Lili írta...

Szia Drága, sajnos ugyanezt már letöltöttem, de ezzel sem megy, nem jelez kapcsolódást.