2010. július 17., szombat

Csendélet 42 fokban



A rendőr rajzolja körbe az aszfalton azt aki ezt a meleget ránk küldte. 42fok van a teraszunkon, dede tényleg annyi. A két kölök meg van kergülve. Szerintem a kicsi fogzik, ömlik a nyála, mint a veszett rókának és marhamód rágja az öklét, ezzel már kiröhögött a nővérével a dokink és neki is kint volt 3 hósan a foga. Meg alig alszik, neki se jön be a hőség. Szonja a délutáni alvásait kihagyja, még mindig jelöli körbe a lakást, mint a kölyökkutya. Azon is túllépek, hogy családom azon fele akik szilárd táplálékon élnek, még véletlenül sem tudnak megegyezni egy kajában, azaz a hangyapöcsnyi konyhában túrós tésztát és székelykáposztát is kell gyártanom. Nade, tegnap bejelentkeztem fogorvoshoz...asszongya augusztus 10, mert mennek szabira. Önbeteljesítő jóslat iccaka ki.... elkezdett fájni a fogam, bedobta egy algopyrint, reggelre jobb lett, DE a tükörből Nils Holgerson pocokja nézett vissza rám. Konkrétan úgy bedagadt a bal pofám, hogy most aztán elmondhatom, hogy nagy az arcom, ugyanis így lefelé nézve tök jól be tudom vizsgálni, miközben csöpög az izzadság az orromról a billentyűzetbe. Namármost van nekem ugye fogászati asszisztens imserősöm, aki marha őszinte, jól beszaratott. Szedjek Augmentint, mert ha van olyan szerencsém, hogy hétfőn még nem lesznek szabin, akkor jó lenne ha lohadna valamennyit, mert a bedagadt részen nem hat az érzéstelenítő!!! Ezt az infót megtarthatta volna magának, ugyanis a híd alatt van gond a fogammal. Logisztikailag, ha bekunyizom magam a fogdokihoz, nem tudom hova rakom a két gyereket, lehetőség szerint Bundit hazarendelem. Nem kicsit vagyok amúgy beszarva az akciótól. Szóval kivagyok na....Ráadásul amíg én aszalódtam a konyhában Bundi szúnyoghálót szerelt, addig Szonja belülről meggyógyitotta sudokrémmel az ablakot. Rohadt nehezen jött le és gondolom a ház előtt elhaladóknak is megvolt a véleménye, hogy egy buciképű marha kánikulában ablakot pucol. A vízfogyasztásunk és a szoptatás csúcsokat döntöget, már mindent beígértem amin csak van a fogtündérnek és esőistennek. A pozitívumok, hogy ne legyek ennyire negativ, a bedagadt fog, már nem fáj, csak feszít. A vizveszteség is fogyaszt, már csak 3 kg van rajtam. Bónuszként egy jó tanács, a 1.5 literes sparos jégkrém vödörje rászorul a gyerek fejére, de atomból, úgyhogy TE ne add neki oda játszani!!!Vannak olyan napok, amikor várod, hogy megérkezzen a sógornőd és legyen mondjuk 5 nyugodt perced a budin, úgy hogy nem lóg rajtad senki sem.

Aranyköpések:
Szonja ül a számítógép előtt és nyomkodja, közben kiszól nekem.."Mindjárt megyek anya, csak ezt még begépelem, mert elfelejtem a mondanivalóm." Assziszem' megvan az újabb blogos a családban!:)

1 megjegyzés:

Náncsi írta...

Lali álmélkodva nézte Kirát, hogy hogymegnőtt:DD
Hát figy, tény hogy qrwa meleg van, az is tény, hogy a fagyi nálunk is vödrössével fogy, és az is, hogy az én gyerekem se okosabb mint a tied, mert Zina a bilit szorította a fejére... aztán betakarta a kismacskát akit tulképp szájból-szájba lélegeztetéssel keltettem életre ugyhogy, kitartás elvtársnő... jön a jégeső:SS

ja..könyörgöm!!! kérlekezegyszer próbáldkia vajákolásom, mert erre az egyre megesküszöm, hogy szuper,nekemmindig bejött még!!
kimégy, szedsz lándzsásutifűlevelet monnyuk ugy 1 dbot:)összevágod valamellyest, és ráöntesz kb 2dcl forró vizet,letakarod,mikor langyi egykortyot a szádba veszel, oda ahol baszikabiszibaszi /szakszó/ ameddig bírod ott tartod /szar az íze mint állat/ aztán kiköpöd kb félóránként ismétledmig el nemfogy a szmötyi. mindenféle szájban történő szirszarra jó. a szirszar alatt a gyulladásos dolgokat értem.
Nekem egyszer a szájpadlásomon nőttvalami /minnyáminnyámeghalok fíling/ hetekig kinlódtam vele, 2 nap alatt teljesen elmulasztotta...
szóvalhajrá marinéni!!!!