2010. július 12., hétfő

Szigor



Akármilyen tüneményes is a miniördögöm a képeken, ma medence, motor és bandamegvonás lesz, azért mert ma sincs alvás, van ellenben visszafeleselés., csörömpölés, kishúg ébresztés. Mikor ezt elmondtam neki, közölte, hogy ööömmmm, pedig de Izzasztó estém és délutánom lesz és nemcsak a kánikula miatt.Azt azért mondhatta volna valaki, hogy néha kutya nehéz az embernek ez a gyereknevelésnek nevezett túlélőtúra. Nyafka vagyok, fáj a fejem, mindemellett csak én lehetek olyan lüke, hogy a hangyapöcsnyi konyhámban barackos kefires sütit sütök. Nameg ugyanabból a ciciből etetem meg 2x a kicsit, ami napi 4-5 liter folyadék mellett csak azért gáz, mert közben a másik kidurran és tejutat hozok létre lakáson belül. Amúgy meg ég zsír, meg a molekulák, de valahogy nem vagyok én erre kalibrálva na...Egyébként meg teljes idegben vagyok, valaki mondja már meg melyik pasit választotta a csaj a tv2 tegnap esti filmjében, mert naná, hogy az utolsó 5 percet aludtam át és most itt vagyok tudatlan. HIába no orbitális problémáim vannak:)

Nincsenek megjegyzések: