2011. január 18., kedd

Best of aranyköpések ösmét


"Anya, ennek a levesnek pompás illata van."

Kirára ráesik egy puff, kellő ordítás mellett megszólal a nővére:
"Beszorult a csiga a házikóba..."

"Apa, segíts már a lányodnak!"

"Anya vigyázz a picibabámra, amíg elmegyek a teszkóba, bebugyoláltam a törölközőbe, hogy ne fázzon meg."

-"Apa rajzolsz macit? "
Apja lerajzol egy macinak csak 28 dioptriával (szemüveg nélkül) nézhető maciszerű amőbát. Mire Szonja:
-"Nagyon büszke vagyok apa Rád!"

Pudingot csinálunk:
- "Beledugjuk az ujjunkat és finom!"

Annyira pörgősek a napok, hogy a gyógyszerem hátoldalát beszámoztam 123...123...fekete alkoholos filccel, így már nem kell azon agyalnom, hogy bevettem-e vagy sem. (Nem röhög!) Bundi közölte, hogy ez akkor szamárvezető. Kb 5 perc múlva jön Szonja brümmög, jól láthatóan vezet és iázik, mellémér és közli: "Anya én is csacsivezető vagyok."

Négykézláb hátranéz és közli a húgával:
- "Kija megvájlak, megnézzük anyát, tjjapojjunk." (Trappoljunk).



Nincsenek megjegyzések: