2012. február 10., péntek

Jótestvéri (v)iszony :)



Elég sok címverzió jutott eszembe a poszt kapcsán lehetne feketeleves vagy a sötét oldal, de ráillene a különben dühbe jövünk is. Eléggé érdekes fejlődési szakaszba értek a lányok, amivel nem is lenne olyan nagy probléma, ha nem mind a ketten és egyszerre szeretnék bizonygatni akaratukat. Amíg kisebbikük belelépett a dackorszakba, addig nagyobbikunk bazi nagy éntudatát villogtatja. Amikor ez a kettő egyszerre és egy időben csapódik le szülőanyjukon, jelen esetben rajtam, akkor jön el az a pont, hogy legszívesebben velük bömbölnék. Kell most a számolás, meg a nyelés, mert amíg Szonja körömszakadtáig mond ellent és felesel vissza, addig Kira iszonyatosan akar, és nincs is szebb annál, amikor saját akaratukat szeretnék érvényesíteni és sztereóban visítanak a fülembe. Képesek olyanon hajba kapni, hogy Kira mondjuk a babakonyhával akar játszani, Szonja meg azt akarja, hogy a húga ne azzal játsszon. Leginkább a céltárgyat szoktam ilyenkor kirakni a sufniba, amire cofika részéről a reakció a karba tett kéz, dulifuli arc és megsemmisítő, tekintet, tudod az az alulról felfelé néző nagyon dacos, anyám szerint (aki szerintem már nem is emlékezhet erre, de legalábbis tuti nem jól) én ugyanilyen voltam. A kicsi ugyanezen szituációban a bömbölést veti be és a lábbakapszkodós hisztit. Itt szeretném azt egyenlőre megköszönni, hogy a kicsi még nem beszél, mert így csak egy felesel vissza és nyújtogatja a nyelvét. Miután én közlöm, hogy amíg az én túró rudimat eszitek, addig én vagyok a főnök porbafingók és Bundi erre bőszen helyesel, én meg dohogva elvonulok, még javában sóhajtozom, amikor a tesók már a legnagyobb egyetértésben táncikálnak. Pár napja majdnem elájultam, amikor Szonja kérte, rajzoljak neki állatokat és azt szeretné körbevágni miközben Kira áhítattal nézi. Megcsináltam neki, nagy egyetértésben gyerekollóztak, amikor jön Kira és egy marék hajat ad a kezembe, bakker megnyírta a nővére. Fejtetőn és az eddig is Pistikére hajazó kiscsaj, most már fullra az, indulok büntetést osztani újabb áhítat, a rajta lévő cirka 3 napja vásárolt harisnyán 8-10 gyerektenyérnyi lyuk. Olló elkoboz, gyerek büntibe az ágyra, mit csinál a kicsim felül mellé és vele bűnhődik. Jelzem mindezt addig abszolválta, amíg elmentem wc-re és én még örültem, hogy senki nem töri rám az ajtót. Summa-summárum sok-sok toleranciára, dumára és magyarázásra van most szükségem, mert persze én vagyok a mumus, apuka továbbra is jó fejként tetszeleg. Egyébként meg, asszem' kivennék két nap szabit...de megelégszem két nap csenddel is...

1 megjegyzés: