2012. október 9., kedd

Benne volt a levegőben...


Azért látom magam előtt most Diust, aki már augusztus közepén megjósolta ezt a posztot. Tudtam én már akkor is, hogy igaza lesz. Sokszor és sokat hangoztattam már, hogy én kutyapárti vagyok és mint az utóbbi pár napban kiderült Szonja ezen szokásomat is örökölte. Történt ugyanis, hogy az unokabátyám profilján megláttam őt, gazdira várt, pontosítok, amikor megnéztem a fotót már tudtam is, hogy Rám vár. Igazam volt. Szóval ő Ricsi a legkisebbikünk. Fajtáját tekintve staffordshire terrier. Igen tudom, hogy óóó harci kutya, óóó kutyaviadal, óóóó ect. Azt gondolom a kutya olyan amilyenné neveljük és hiszem, hogy ha két kicsi gyerek mellett szeretetben nevelődik és eszem ágában sincs csibészeltetni, akkor olyan lesz mint a szülei, szép, nagy, okos házörző, ahogy egy fórumon olvastam, ez az a faj, aki ha kell megdöglik a gazdájáért. Ez már most látszik rajta, miniatűr mivoltához képeset, oltári hangon tud ugatni, ha éppen elmegyünk itthonról. Az első két éjszaka húzós volt, azt hittem bereked reggelre vagy mi kattanunk meg. Nálunk elvből nincs lakásban a kutya, ehhez tartottam és tartom is magam. Ricsi kezdőlépése nem volt túl szerencsés nálunk, az ismerkedés első fél órájában, Kira hókonvágta egy fadarabbal. Málna és Boogie pedig beleeresztette a karmát, pedig a szerencsétlen kis dög csak haverkodni akart. Azóta rendeződtek a hatalmi viszonyok, Málna a főnök (még egy darabig), 2 napig sértetten be se jött az önérzetes macska, mert idehoztunk egy gombócot. Azóta már közelednek az álláspontjaik a négylábúaknak. Szóval újfent kutyások lettünk, élvezem, imádom...Közben meg olyan jó látni Szonját, ahogy terelgeti a kiskutyát, oviból hazafelé már a kapuban várja és játszanak, eteti, tanítja, érett a feladatra és remélem ez a lelkesedés sokáig kitart. Nos Kira, lassan ő is érti/érzi, kicsit tartanak még egymástól...de jó lesz ez... tudom.

3 megjegyzés:

Dius írta...

Hát örülök, hogy igazam lett. :)
Legyen sok örömötök Ricsiben, és aztán tessék jó határozottan megnevelni őuraságát, mert a terrier vére okozhat nehézségeket, ha nem tudja meg időben és visszavonhatatlanul, hogy ki a főnök. :)

Örülök. :) Nagyon helyes kis staffi. :))

Névtelen írta...

Jó lesz ez... :o))

eli

A. írta...

Üdv a klubban Lillikém:) Ha nem akarsz lakás kutyát, akkor tessék szigorúnak lenni:) Mi ezt már elszúrtuk, nincs visszaút:)