2012. október 7., vasárnap

Újabb csokor Szonjától



Reggel  "szokás szerint" késve indulunk az oviba és én csak szajkózom menjünkmá' menjünkmá':
- "Keressük meg az esernyőmet!"
- Szonja már kezd sütni a nap!
- "Akkor a napszemüvegem!"
- Pfffff.

***

Kipakoltuk a szobát, mert festünk, ezért visszhangzik, battyog ki meglepődve:
- " Valaki visszaszólt nekem!"

***

Boltban a csemegéspultnál:
- "Odanézz, pöpije van a kolbásznak!" (Az eladócsaj röhögve megfordította)

***

"Olyan cukin mondtam, hogy fuldoklok, hogy mindenki mosolygott rajtam."

***

- Szonja ez a rajz életem legszebb szülinapi ajándéka!
- "Tényleg?"
- Igen.
- "Biztos?"
- Biztos.
- "Akkor Te nagyon szeretsz!"

***

"Elverem a seggét a macinak ez lesz a bemutatványom!"

***

"Neked pukiztam apa!"

***

"Hogy ityeg a ficeg?"

***

"Még ötöt kell várni és meghidegül a gyümilém."

***

Magyaráz a húgának:
"Mondtad, hogy kakálni kell és befostál, tudod? Ez így történt."

***

"Anya a 20. szülinapodra egy virághintás tündértortát csinálunk Neked apával, mert megérdemled!"

***

Evőpálcikával játszik. Magyarázom neki, hogy van egy nyers feltekert hal, amit ezzel esznek, a szusi. Döbbent arccal rámnéz:
- "Zsuzsi?!"

***

"Gyere már ide polipkutya!" - a pulikutya Szonja féle változata.

***

"Én most már minden nap jót fogok fogadni, amikor iskolás leszek, akkor is jókat fogok fogadni." Nos ennyit a szófogadásról.

***

"Anya ha autós pólóban megyek oviba, minden fiú szerelmes lesz belém?"

***

"Gyöngyi óvó néni mondta, hogy Sün Samu toporékolt, mert nem akart óvodába menni."

***
Kira saját szava: "Puppa" avagy köldök.

***
Aktuális kedvencem Szonjától:
"Levente szerelmes belém, de én nem vagyok szerelmes belé, akkor most összetöröm a kicsi szívét?" 

***
 

 

 

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

:o))
alig várom, hogy Kira is elkezdje ontani...

eli