2012. október 28., vasárnap

Csacsogi újratöltve :o)

***

Tente babát éneklünk:
- Húúú Szonja, már nem bírlak el olyan nagy vagy.
- " De én igen, mert energiám van, ezt figyeld!" - és még a talpát is befeszíti.

***

A csizmás kandúrt mesélem:
- ... és akkor a Csizmás Kandúr felmászott a fára.
- "Neeeem, felrepült, mert ő egy szupermacska és van szuperköpenye."

***

Épp egy mezőgazdasági bolt mellett megyünk el, ahol a vetőmagok a kirakatban vannak:
- "Anya veszünk kukoricát?"
-  Kicsim, ilyenkor már nincs olyan kukorica, amit megfőzhetünk.
- "Áááá nem olyat, arra gondoltam, hogy termeljünk kukoricát."

***

Popsiravágódik:
- "Auuuu a seggeim!"

***

Szintén esti mese:
- ... és akkor Hófehérke felült a herceggel a lóra, ellovagoltak és boldogan éltek, míg meg nem haltak. 
- " Nyaralni pedig elmentek a törpökhöz."

***

és az utcsó mesés:
- Mesélek Neked a borsószem hercegkisasszonyról.
- "Akkor ő nem lát?"

***

A választékos megnyilvánulásai:
- " Megállnánk az ivókútnál, folyadékra lenne szükségem."
- " Ha valaki, valamihez, valamilyen helyzetben hozzányúl és megégeti, akkor angyalka is lehet?"
- "Gyere húgom biztonságban leveszlek onnan."

***
- Szonja még két perc és jössz ki a fürdőkádból.
- "Oké apa értettem, még tizenkét perc."

***

Kira lázas:
"Anya imádkozom Kiráért, hogy meggyógyuljon, mert T. néni (hitoktató) azt mondta, hogy ha imádkozunk a beteg testvérünkért, akkor hamarabb meggyógyul."

***

Dolgozik:
- " Apa kellene nekem két kövér szög."

***

Nemek helyzete minálunk:
" Ricsinek is van pöpije, meg a cicának, meg a nyuszinak, meg Neked is Apa. Én a nyunyus csapatba tartozom, Te meg a pöpisbe."

***

Két apró szösszenet Kira angol humorából bónuszként:

Apával állatos könyvet nézeget:
- Ez mi?
- "Cica, miaú.
- Hát ez?
- "Ricsi, vaú."

Mesét néz:
- Sziasztok, én vagyok az Miki egér, kíváncsiak vagytok a játszóteremre? 
- "NEEEEEM!!!" és teátrálisan ki is vonul a tv elől.

***

3 megjegyzés:

cucka írta...

hát én imádom ezt a kislibát (is) ! nagyon kellemes perceket szereztél most nekem! :) még-még! :)))

Névtelen írta...

Milyen jó is lenne... Nyár elején kukoricát kapálni :o))
eli

Lili írta...

cuckám, ahogy én is a tieidet !:)

Eli
gimiben, minden nyáron kukoricát címereztünk, azóta csak megpucolt csöveket vagyok hajlandó látni.