2013. március 21., csütörtök

Vicces rovatunk következik....

Szevasz tavasz, csak azért is színesen a szürkeségben...mert az ovi vár !:)



***

Szonja az autós porszivóval szaladgál:
- "Gyere Kira költsük ki ez egy nagy KAKAStojás."

***

- De lusta kismalac vagy Szoni!
- "Nem vagyok lusta kismalac, mert a kismalac az egy disznó!"

***

A félig nyitva hagyott fiók dilemája:
Kira: "Beszorult a fiók."
Szonja: "Dehogy, kiszorult".

***
Kira:
- "Kéjek epejkét!"
- Kapsz 3 szemet.
- "Nem, sokat is."

***

Szonja:
- "Anya Gabi daduska azt mondta, hogy tündér vagyok, tudod miért?"
- Miért?
- "Mert szeret".

***

Kira mesét néz:
-.. akkor hová kell bebújnunk aludni éjszaka ha kempingezünk, hogy ne fázzunk meg a....
- "...szatyorba."

***

- Szonja halkítsd már  le egy kicsit azt a zenét.
- "Már lehalkítottam."
- Nem vettem észre.
- "Mert rosszul hallasz!"

***
- Kira mi a jeled az oviban?
- "..."
- Hát a cica.
- "Neem az oroszlán."

***

- Kira mit csináltál ma oviban?
- "Olvastam. Meg táncoltam-pörögtem".
- Játszottál a  kislányokkal?
- "Nem".
- Miért nem, olyan aranyosak.
- "Mert én a fiúkkal játszottam, Danival telefonáltunk." 

***

Kira analizál:
"Szőlőt kakáltam paszta-paszta." (A paszta -paszta igazából aszta paszta lenne Donald kacsa után szabadon.)

***

Szonja lehajtja a fejét és felhúzza a lábát:
- "Anya a tucc az így alszik?"

***

"Höhö nézd már, Mr Bean a teddyjével mos fel."

***

Nagy kedvenc most náluk az Egyszer volt hol nem volt az élet c. mesesorozat. Persze ez még nem nekik aló, de annyit kérdeznek, csodálkoznak rajta és kissé sajátosan életkoruknak megfelelően értelmezik.

- "Mi az a kromoszóma?"
- Szonikám azok olyan picike dolgok amik azt befolyásolják, hogy milyen a szemünk színe, meg a bőrünké és hogy,  milyen a hajunk.
- "Bennünk vannak?"
- Igen.
- "És nem ijednek meg ha korog a hasunk?"

***

Szintén ebben a sorozatban ráakadtak a születés részre, tátott szájjal bámulták, amint a kis spermiumfigura megtermékenyiti a petesejtet.
- "Jaj leesett a farka." (Kira) 
De már jön is a felvilágosítás Szonja módra. 
- " Nyugodj meg Kira, nekik már nem kell farok, most lett kisbaba. Most nézd meg, mi is voltunk kisbabák és nekünk sincs farkunk, szóval nem kell."

***
-
Ugyan melyik tavasztündér lehet a Szonja szülemény?


Nincsenek megjegyzések: