2010. november 16., kedd

Best of aranyköpések a ma 31 hónapostól:)


kisegér és cincinből összegyúrva---) cinegér
epertő----)tepertő

*****
Anya csinálsz nekem olyan cofit, mint Hello Kittynek?

*****

Ebéd után lefekszik 5 perc elteltével megjelenik: "Édesanya nagy ölelés, felébredtem."

*****

Kész vagy kicsim? "Szonjaboszorkány még nincsen kész."

*****

Boltban: "Kérek fél deci pogácsát."

*****
Papir-boltban: "Ez ooolyan cuki könyv."


*****

"Kimennék cigizni apához!"

*****
  • Hová mész apa?
  • Dolgozni.
  • Piszkos a ruhád?
  • Nem, anya kimosta.
  • Akkor most összedolgozod?
*****
Hajnal 5: "Apa szerintem jó voltam, szerintem bekapcsolod a mesét."

*****
"Rossz vagyok.........de hercegnő vagyok."

*****
"Amikor pici voltam, én is nagyon szerettem a babatejcsit."

*****
Temetőben: "Anya most összerakjuk a kezünket és elmondjuk a boldogságot."

*****
Bújócskázunk, én számolok ....9....10, aki bújt, aki nem megyek, mire megszólal a függöny mögül: "Jó." :)

2 megjegyzés:

Hencsi írta...

Fél deci pogácsa....hihihi:)
Túl sokat van Bundival a rokonotoknál:)

Meske írta...

:DDDDDDD

"Kimennék cigizni apához!"

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD