2010. november 24., szerda

Nagyobbikunk disznóságai


Az ember lány, jelen esetben én , arra gondol, hogy amíg csemetéjének pelenkás popója éppen csak felemelkedik az anyaföldről, leegyszerűsítve porbafingó kategóriát képez, addig sok-minden disznóság történik. Értem én ezalatt azt, hogy kicsiny elméje és tanulási képességei nem mutatnak még olyan érettségi fokot, hogy teszemazt felmérje tettei súlyosságát. Ilyenkor a szülő elnézően mosolyog, majd takarit, kidob, válogat, visszarak és buksisimogatások közepette ecseteli ivadékának, hogy ezt vagy azt miért nem szabad. Ellenben egy kétésfelesnél már nem beszélhetünk tapasztalati próbálkozásról a szónak ebben az értelmében. A kétésfeles, alias Szonja már bepróbálkozik, mégpedig azzal, hogy lehet a szülei (legfőképpen anyja) idegeit kellőképpen megtépázni, úgy, hogy az számára különösebb retorziót ne jelentsen. Meg kell mondanom, hogy nem túl rugalmasak nálam a korlátok, szóval sokszor melléfog Soltész Rezső fiatalkori reinkarnációja. Az apja külön kategória, vele sok mindent megtehet és ezen oknál fogva meg is tesz. Mégis, hogy hangzott el nálunk, "miért csináltál apádból buzit" (jelzem semmi bajunk senki nemi identitásával). A történet előzménye, délután nagy körömlakkozásban voltunk, szigorúan pink színben. Apjuk hazaérkezett, evett, Szonja bemászott, lehúzta a zokniját, apjuk hagyta nagyon éhes lévén, majd pink körömlakkal kifestette az apja lábujjait, nem nem a körmeit, a lábujjit. Mivel apjuk ritkán epilál,így a lábujjszőrén csimbókokban ragadt a körömlakk, volt némi Hair feelingje a dolognak amúgy. Természetesen a saját bejáratú pulikutyánk, továbbra sem szereti a csatot, gumit, de legfőképpen a hajmosást, így a hétfő este nálunk maga a horror. Direkte választottam a hétfőt, az amúgy is olyan sz@r nap, szóval amikor megjelenek, tőrpikés sampon ide vagy oda, már üvölt, apja a kádban vele, én a parton. ennél fogva apjuk kap egy gyomrost , majd egy gyors hererúgás és kb fél deci extrakimélő sampont, ( jót tesz a szempilláknak)a szemébe. Körülbelül úgy nézünk ki ilyenkor, mintha kint fürdenénk mindhárman a fürdőszobapadlón. A víz egyébként is jelentős szerepet játszik a kisasszonyon életében, mindenféle arra nem alkalmas dologban hurcolja mindenfelé a lakásban, gyakran keveri a hajvégápoló olajommal a tökéletes jégeffektus érdekében, és hogy minden teljes legyen a nagy kékség elérése érdekében eget fest zsírkrétával az összes fehér ajtónkra, majd csúszkál a jégen, na meg persze táncol az idegeimen. Tegnap kirámolta a tesója összes ruháját mert kellett a macijára, majd mivel észrevettem, hogy rejtélyes módon fogy a tej a hűtőből, lebukott. Bakker, rendesen rábukik a tejeszacskóra, nyitott hűtőnél zacsija szájban, zugivó és kakaóholista. Az ablakot heti kétszer lehetne pucolni, ha nem lennék lusta, mert kb ennyiszer keni ki valamilyen kencével, ennek aztán én kenhetem a Clint. Valamelyik nap már azt hittem valami történt mert felszedte a szőnyeget, de "csak" vizet hordott a parkettára, felvette a gumicsizmát és ugrált a pocsolyában. Kira is rendkívül edzett már a nővérében, tegnap pl, puszi helyett azzal ébresztette rugófej, hogy odaóvatoskodott és beledudált a fülébe, a kicsinek rögtön megoldódtak a székrekedési problémái, mindennek ellenére imádja nővérkéjét. Szóval ezek az apró nüanszok, a teljesség igénye nélkül teszik a hajam egyre világosabb színűvé, nem, nem melir. Ilyenkor van az, hogy elvágódok a konyhában a szivacson, gyapjúprogrammal 6 öblítéssel mos a mosógép, be kell ugranom az árokba a kicsivel, mert különben hasraesnék a nagyban, kupacokban áll a hajcsatom a nyomda közepén. egyszerűen szeret rosszalkodni, (anyám szerint én is ilyen voltam, gondlom benne meg az munkál, had szívjam meg én is) és tudja és élvezi a csintalankodást. Ha a szobája felé fut, magához szorított kezekkel, akkor már tudom, jobb ha felveszem a lépést, mert tuti olyan dolgot csent el, amit nagyon nem kellene és amit nagyon nem szabad. Első körben nagyon mérges vagyok és retorziót alkalmazok, de egy-egy csíny után lassan már önként (dalolva) vonul be a sarokba. Lényeg a lényeg, nagyon nagy csibész és bizony(szigorúan titokban) jókat röhögök a csínyjein és a leleményességén.

Aranyköpések:

Hótaposót próbálunk az üzletben:
Jó lesz kicsim, nem szorít?
"Jó anya, majd ebben megyünk a kocsmába!" (Kerianyu ugye, csak ezt a boltban nem tudják)

*****
"Édesanya odaülnék (szg elé), azt mondta édesapa(aki nincs is itthon), hogy én jövök Elmót nézni."
*****
"Megyek megmosom a kezem, tele van bacilussal".
*****
Alváskor elveszem tőle a zsiráfot, mert nagyon csörög:
"Azonnal add vissza a barátomat".
*****
Kira születéséről beszélgettünk:
"Még egy tesót a babakocsiba kérnék."
*****
"Én is kicsi kopasz voltam, mint tesó, de kinőtt a hajam."
*****
A no1 :
- Anya mi ez?
- Az egy színes szilveszteri paróka.
- Apa róka??????
- :D

2 megjegyzés:

Hencsi írta...

Na most már aztán!!!Azzzzzzzzonnal hagyd abba az alaptalan rágalmazást!!! :)
Kizárt,hogy az a fürtös,aranyhajú szépség ilyeneket csináljon.Mondjuk nem lehet,hogy ajtófestést akartatok?Vagy épp fel kellett mosni? Ő csak segít,nem? :)

gneke írta...

Mindig akkorákat nevetek mikor Szonja huncutságairól írsz:-)
Kevésbé nevetek ezen mikor velünk történnek hasonlók...