2014. január 8., szerda

Továbbképzés salalalala

Nálunk is az a kreditrendszer működik, ami a tanároknál, így bizony pontokat kell gyűjtögetnünk és mivel Tibi bácsi mostanában nem nagyon vagdosta hozzám a pontos labdákat a retro dizsiben, kénytelen voltam képzésre pályázni. És nyertem bakker, magamnak és még két kolléganőmnek. A cím hangzatos volt: "Idegen voltam és Ti befogadtatok", Hit és spiritualitás a segítő kapcsolatban. A hely Miskolc Egyetemváros  hotel, kaja, pia ésatöbbi. Kb. annyira hiányzott nekem ez az egész, mint mókusnak az erdőtűz. Szó nincs arról, hogy nem szeretek tanulni, ez a hobbim, a problémám sokkal inkább a kötelező jelleggel van. A 2/3-án már túl vagyok, még egy hétfői etap lesz és vége. Egyébként milyen, háááát semmi újat nem kaptam és ez nehéz. A csapat jó, de iszonyat energiákat von el az egy helyben ülés reggeltől-estig. Ezt ellensúlyoztuk némi szabad foglakozással, úgy mint megaburgerezés, diszkontálás, egyetemista fiúk bámulása edzés közben és már nézem a hétfői moziműsort. :) A társaság jó, érdekes szembesülni hasonszőrűekkel, (vannak még rajtam kívül ilyen munkát csinálnak kb fillérekért). Arra is számíthattam volna, hogy hiába akarok én beleszürkülni a tömegbe, ez nem megy nekem, naná, hogy ismét vezető szerepet kaptam (jobban bejönne vezérigazgatónak lenni) és az is érdekes szembesülés volt, hogy nem mindenki érti a humorom és mekkora gáz már egy viccet megmagyarázni nem? Na mindegy, azt hiszem mama nehezebb feladatot kapott, a két csibe már nem beteg, de még nincs ítélet arról, hogy mehetnek dolgozni. Ennél fogva az energiáik kimeríthetetlenek, nagyi a második nap végére úgy nézett ki, mint akinek még 2 perc és kisimul az ekg görbéje. Hiába no 3 hete itthon vannak...őszintén...várom az ovit. Mama szintén...Jham majd el felejtettem van házi feladatom is, be kell mutatni a munkabéli hitvallásom és a segítő módszerem valamilyen formában....'asszem nem irok esszét ezt fogom lejátszani nekik :

 


Nincsenek megjegyzések: