2014. március 16., vasárnap

Hétvége



Azt hiszem ennyire pihentető hétvégénk még nem volt. A viharos erejű szélnek köszönhetően beszorultunk a lakásba. Pénteken csak Szonit vittem oviba, nagy érdeklődést mutatott a szabadságharc eseményei iránt. Kis városunkban új Petőfi szobrot avattak és erről ment a duma közöttünk az úton. Aztán oviban le is rajzolta nekem mire mentem, annyira nevettem, szobortalapzat, letakarva fekete zsákkal átzsinegelve a nyakán. Nem értette min nevetek, hiszen ő így látta még reggel, aztán hazafelé elmeséltem neki miért is volt letakarva és megcsodáltuk Petőfit  már lepel nélkül. Tegnap délután születésnapi buliba voltuk hivatalosak, imádott Martinjuk érett férfikorba lépett, 10 éves lett. Olyan lázas készülődésbe kezdtek, gyorsan rajzoltak neki és kirittyentették magukat. Ebbe természetesen beletartozott a parfümöm, hajcsatom használata is. Nem lepődtem meg azon, hogy gyakorlatilag öt perc alatt beilleszkedett a két bigém a 10-11 évesek közé. Egész estig felelsz vagy merszt játszottunk, szerettem volna feldobni a kölköket, hát sikerült. Az az igazság, hogy ilyen esetekben elég a fantáziámra hagyatkozni és volt Holdvonyítás, csajnak beöltözés, fókakúszás, bosziként seprűn száguldás, hasról torta evés, lufiborotválás, limbózás, ketchuppal arcfestés. Közölték a tinik, hogy szívatósat találjak ki, vicces volt, ahogy Kira ordította Szívass meg! fogalma nem lévén a szó jelentéséről. 8-kor tudtam hazacipelni őket, nettó 10 perc alatt aludtak el. A mai nap már kicsit rázósabb, azt gondoltam Szonja már nem kapja el a vírust, tévedtem...délutánra már lázas volt. Óvónéni teljesen boldog, hogy nem megyünk oviba, mert versenyre készülnek, ami 31.-én lesz. Most nagy a csend minálunk, nagy egyetértésben alszanak, háááát előrevetítem, hogy hosszú estém lesz.

Nincsenek megjegyzések: