2014. március 22., szombat

Lógás...




Nem a nem a szeren lógtunk, hanem visszatértem kicsit a középiskolás évekhez, ahol valljuk be elég sokat lógtam, azon egyszerű oknál fogva, hogy az osztálytársam apja nőgyógyász volt és éppen akkor adott nekünk orvosi igazolást, amikor csak szerettük volna. Ehhez azért hozzá kell tenni, hogy volt ám igazolatlan órám bőven, mert egy idő után nehezen hitte el az ofő, hogy minden héten menstruációs görcseim vannak. A kicsapás szele azonban soha nem legyintett meg, ugyanis már akkor is közösségi központ voltam és emellett élsportoló, szóval gyakorlatilag fekete-pirosban sakktáblaszerűen váltakoztak a beírások az ellenőrzőmben. Tegnap már kellően jól voltak a csajok ahhoz, hogy méltó befejezést adjunk a késői keléseknek, a semmitevésnek. Úgyhogy ők óvodakerülők lettek már egészségesen, én meg táppénzcsaló :) Mivel a nő 3 és 5 évesen is nő, naná, hogy hová menne 3 grácia, mint vásárolni. Természetesen ehhez dukál a játszózás, a sütizés is. Az eredeti terv kb 1/4-ét sikerült végrehajtani, mert azért Kira kisasszony cirkálása a milliónyi ruha között, nem éppen kompenzál a nyugodt nézelődéssel. Cirka 30mp-ként szaladt hozzám újabb ruhadarabokkal, hogy "ezs azs én méjetem?". Az egyik boltosnéni portörlőjét  is ellopta és szó szerint leseperte az árukészletet, mondhatjuk ezt egyfajta akciónak is a részéről. Szoros barátságba került az egyik biztonsági őrrel is, ugyanis meglovasított egy egy játéktalicskát és abba pakolta az árút, válogatás nélkül, volt abban fogselyemtől, a bébitápszeren át, férfizoknin túl a kotonig minden. Mindezt addig, amíg a nővére 1 db pólót felpróbált és én nyomatékosan megkértem, hogy fogja addig a próbafülke ajtaját. A biztiőrtől megkérdezte, hogy "jendőj-e mejt azoktój féj", mivel megnyugtató választ kapott tovább is libbent egy házzal. Szonja rendszerint akkor tűnt el, ha a húga keresésére indult, az 5. alkalommal elkezdtem keresni a háziállat osztályon egy hámot és teljesen biztos voltam benne, hogy rá is kötöm másodszülöttemre. Az i-re a pont az volt, amikor egyszerre 32tv-n láthattam, hogy ŐKirasága táncol a placc közepén. Ekkor közöltem vele, hogy mostantól aztán átlépte a toleranciaküszöböm és ebben az évben ő tuti nem jön velem vásárolni, majd visszapakoltam azt a 9 doboz cipőt, amiről fogalmam nincs, hogy került a kosaramba. Azt hiszem az eladók és én egyszerre lélegeztünk fel, amikor elhagytuk az objektumot első körben csilingelések közepette, mert Kira meg akart mutatni egy horgászbotot, ami neki létszükséglet (lett volna). Én pedig visszatérek a netes vásárláshoz, mert összesen 4 pólót sikerült vennünk 3 óra alatt...

Nincsenek megjegyzések: