2010. április 27., kedd

Bocs(i)lány és Macifiúk



Csendes kis esőre hajló délutánunk van, ded és apjuk alszik, én meg ma orvososdit játszottam. Voltam tanácsadáson, ami kb 2 percet tartott, és ezek hetente látni akarnak, mi vagyok én fizetés? Nemrég értem haza a fogorvostó, lekezelte az ínyem és azon problémázott, hogy tudom felvenni a bugyim cöcö, lett volna egy-két ötletem mit mondjak neki, de ez a dokibá' túl jóképű és sármos ehhez. Jham ma visszautasították az y-os Kyrámat, mert nem magyar, de a barátnőm szerint ez hülyeség, utánajár a dolgoknak, mondjuk szerintem annál előbb megszülök:)
Alvás, rapszodikus még mindig, igaz most már, ahogy a fenti kép is mutatja macikkal azért megy. A nagyobb maci igaz kicsit hangosan horkol, ded menőn utánozza és Szonja szerint Büdös a szája (cigizik). A kisebbik csíkos pizsamás maci egészen új ajándék, de úgy néz ki beválik, mert Gidu barátnőm addig mondogatta a jánygyermeknek, hogy ezzel a Pizsis Macival kell aludni, hogy törpénk el is nevezte Pizsamacinak. Nem akarom elkiabálni, de remélhetőleg van még esélyünk egy jól alvó gyerekre és nem fogok vérben forgó szemekkel bolyongani iccakánként. Az utóbbi időben ez azért előfordul, egyrészt mert már sehogynemjó feküdni, másrészt mert Szonja alvás közben matricaként működik. Asszem' megkívántam a medvéimtől az alvást, úgyhogy ahogy kicsilány mondaná bocsiii de mennem kell.

Nincsenek megjegyzések: