2010. június 18., péntek

Életképek











Először azt a címet akartam adni, hogy fotózás. Csak ez esetben ez olyan műmájer lenne. Igaz, hogy Ági valóban fotós, egy lelkes 18 éves lány, de egyben nagyon egyezett az ízlésünk. Nem szerettem volna halálra beállított, agyonretusált képeket. A mi saját kis életterünkbe, mindennapjainkba lépett be ez a fiatal lány, úgy, hogy észre sem vettük. Mi játszottunk, olykor öltöztünk, pisiltünk, nevetgéltünk, ő pedig kattogott. szép és nekem fontos pillanatokat elkapva és örökül hagyva. Közel 200 képet kaptam meg tegnap, a fotók 1 hónapja készültek, pontosan egy héttel Kira születése előtt. Jó nézni ezeket a képeket, mert annyira rólunk szól, életteli. Azt csak remélem, hogy jó vizsgaanyag leszünk neki, mindenesetre hamarosan jön a második felvonás, akkor a pocaklakót már pocakon kívül fotózza, locsofecsi nővérkéjével együtt. Nem igazán tudok a képekről mit írni, azt csak remélem, hogy Nektek is az jön át a fotókon, ami nekem. Jham és Meském, a pocakos képek külön Neked, hamarosan a Tieidet szeretném látni.

2 megjegyzés:

Meske írta...

Csak borzongok és borzongok és borzongok!!!!!
Egyszerűen nézem a képeiteket és boldogságot érzek!
Lili köszönöm!!! A pocakképednél elidőzök még azt hiszem egy párszor! A legtökéletesebb forma amit Isten alkotott! Gyönyörű!!!!!!

Náncsi írta...

Ok, szép és jó.. de lebuktál..
te nagy titokban
rúdtáncolsz vazzee.. má a sokadik képen látom azt a barna izét, de eddig nem esett le.. most összeállt a kép:DDD