2010. június 19., szombat

Vigyázz anyósveszély!!!! :o)




Ha Bundi látná ezt a bejegyzést, akkor nem lenne túl büszke rám, sőt egyáltalán nem lenne büszke. De nem fogja látni höhö, úgyhogy legalább itt kipanaszkodom magam, előre az elkövetkezőkre. Jó az anyós némi képzavar nálam, hisz nem is ismerhettem, de sógornőm tökéletesen átvette a szerepét, mármint egy igazi mindenlébenkanál anyósnak. A gyerekekkel ellentétben én nem örülök a nyári szünetnek, mert az nálunk azt jelenti, hogy sógornőm hirtelen ku...-ra ráér és jön hozzánk, lévén tanár. Biza 1-2 óra és vége az idillnek. Nem misztifikálom túl, de tényleg. esküszöm örülök majd az ezredik 70-es évekből szalajtott kisruhának is, mert a retro a divat, sőőőt mosolyogni fogok ésatöbbi. Az elkövetkező időszakot a túlélésre fogom játszani, lehet, hogy két hétig marad. Ameddig szükség lesz rá, erre jönne a válaszom, hogy hmmm nem is alszotok itt:) Bakker akkor lett volna rá szükség, amikor 2 hétig voltunk betgek, mindannyian, amikor néha attól a sírás jött rám, hogy le kell hajoljak. Mondjuk ezt azért elmondtam Bundinak. Legutóbb Szonja születésénél volt itt, 2x vittem orvoshoz a gyereket, az ő jóvoltából, rászoktatta a cumira és az ölben elalvásra. De most kemény leszek, én osztom a lapokat és nem fogok mindenre rábólintani, nem vagyok már kezdő bálna aki kapásból lefejeli a tartályhajót. Lehet, hogy gonosz vagyok, sőt biztos, de tényleg tudok ilyen is lenni. Talán egy csille xanax jól jönne vagy fél liter házi, nadehát a szoptatás. Szóval jön majd az észosztás nekem, meg a kupi, iszonyat rendetlen, de tényleg, tavaly még Szonját is elhagyta és el sem merte mondani. Nem vagyok patyolatgirl, de szeretem ha bejön valaki és le tud ülni, na nála ez nem kivitelezhető. Nem lesz fáklyásmenet az tuti, meg utána sem, mert az itt töltött idejét kb 4-el kell beszoroznom, hogy visszaálljon a rend, ami még ki sem alakult. Lehet érzik a csajok is a közeledő vihart, vagy az apjukon lógtak ma, lsd fenti kép, vagy rajtam, vagy nagyapán, csak aludni ne kelljen. 4-kor tudtam, takarodót fújni, a nagyot felköltöttem kint motorozik, a kicsi alszik, szerintem előre pihenik a rokonyokat. Kissé gyomoridegem van már előre, modjuk menetrend szerint soha nem nekem mondja ha valami nem tetszik neki, hanem Bundinak, aki kb 2 nap alatt összeveszik vele, mire közli, hogy soha többet nem jön ide, de gyorsan felejt, bumeráng vazzeg. Aztán úgy a 4. nap körül amikor már az összes gyomunkat kiirtotta a nem létező veteményesünkből összeveszejt engem és Bundit. Én azért ki szoktam bírni hogy ne ugorjak neki, bár most ezek a hormonok, fene tudja:) Szóval túlélőtúra jön kedveseim....azért tudnék beszélni pár jó dologról is ami vele kapcsolatos, de most leginkább az jut eszembe, hogy az a legjobb, amikor integethetek neki a kapuból és éppen hazafelé tart. Gonosz, gonosz, gonosz.....:)

3 megjegyzés:

Tündérkonyha írta...

Szia Lili!
Abszolút meg tudlak érteni.Nekem él anyósom...Legutóbb Dávid születésekor volt itt és amikor 2v3 hetes volt jött segíteni 2 hétre.A segítsége abból ált,h beült a nappaliba a kanapéra kiolvasta a könyves polcomat,közölte amikor a nagynak készítettem a vacsoráját,hogy olyat kér ő is.Kifelé menet a Wc-re visszaszólt,h valami forr a gázon(miközben én épp szoptattam).Na jó egyszer letörölte a port...De pl Dávidot 1x nem tette tisztába vitte volna le(panelban lakunk) sétálni,h alhassak kicsit,a naggyal nem foglalkozott...és még sorolhatnám mit nem csinált.Viszont a hormonokra tudom én is fogni az idegeimre minusz másodperc alatt rácsücsült.De azóta sem volt...Mi voltunk nála,de az másik történet,nem mostanában fog előfordulni az tuti.Szóval ezzel csak azt akartam mondani,h megértem aggodalmad és "őszinte részvétem".
Pusz!
Tündi

Náncsi írta...

ezé jó, hogy az én anyósom nem jön hozzánk.. és egyéb rokonság se.. soha.. max egy röpke vacsi vagy ilyesmi.. de ilyen ittdekkolósra.. ááá fcomat! mi az én házam garniszálló?? Majd ha akkora házam lesz, hogy ha nem akarok nem kell találkoznom a vendégeimmel, akkor jöhetnek:DD

Névtelen írta...

Szóval nem volt elég az árvíz, most jön a tájfun... :o)
Te aztán tucc élni !!
Erőt!
Egészséget!!
eliana