2011. február 22., kedd

Locsifecsi egysorosai


Kirának: "Gyere már ide, Te majomparádé!"

***
Matricás könyvezünk:
- Szonja azt kell bekarikázni aminek tolla van.
- Ennek a pipinek van tolla.
- Nem Szonja ez nem pipi, ez az a madár amelyik kukorékol.
- Tudom, hogy kakas, de én pipinek nevezem.

***
- Nem érzed jól magad kicsim?
- Nem ettem pizzát, azért fája fejem.

***
"Holnap én megszületek Kirababának és én leszek a testvére a Kirababámnak."

***
"Kira nem hagy békén....sírni!"

***
"Kapcsold már be a pájinka dajt!"

***

Büntiben: "Anya beszéljük meg, én nem vagyok rosszkislány, én jókislányán vagyok!"

***
"Anya rajzoltam magamnak szőrt, apa is szőrös!" (Fekete filccel)

***
"Anya szólsz a Jézuskának, hogy olyan icikepicike állatot hozzon nekem...úgy hallom már jön is."

***
Anya megnézed milyen disznóságot csináltam a szobámban?"

***
Elmónak nincs bölcsességfoga!"

***
"A lábamnak is van könyöke". (térd)

***
"A banán mellett találta egy csicsókát."

***
"Anya most ne figyelj, felállok az asztalra!"

***
"Anya kapcsolsz nekem Pampanénit?" (Pampalini)

***
-Szonja nem láttad a fülbevalóm?
- "Nem, eltűnt, szerintem elvitte a nyuszi!"

***
- Szonja ki engedte meg, hogy bekapcsold a számítógépet?
- Kira.
Erre Kira helyesel, hogy dajdajdajdaj.

***

No1:
- Miért macerálod állandóan a húgod?
- Mert én vagyok a főnök!


Nincsenek megjegyzések: