2010. augusztus 25., szerda

Helyből ugrok 5métert, vazzeg....



Gondolom az egyik kép magyarázatra szorul, hát ennek köszönhetem szöcske mivoltom és hogy ma reggel majd kivittem a konyha közfalát mindenestől. Nyugis kis reggelünk volt. Apjuk elment dolgozni, Kira ahogy a kép is mutatja, merőlegesen kispárnájára édesdeden aludt a kiságyban, egyszerűen gyönyörű ez a gyerek, most nem azé', hogy az enyém:) Szonja pedig engem ébresztgetett már 7-től. Nem tehetek róla, a halálom a koránkelés. Mivel tegnap este pizzát sütöttem és ottmaradt a tepsi ésatöbbi, tudom hanyag háziasszony vagyok, de jól elhúzom a konyhát leválasztó boltív függönyét és kész. Szóval mivel anyukám mára bejelentkezett vizitre gondoltam kivakarom magam az ágyból és betöltöm a mosógépet, valamint elmosogatok, amíg legkisebb családtagunk húzza a lóbőrt. Éppen elmélyülten vakartam az odaégett sajtot a tepsiről a mosogatóban, amikor is nézek oldalra és kicsit lefelé és hót csendben ott áll előttem egy fekete csuklyás törpe. Egy k.. nagyot sikítottam és olyat ugrottam befelé a tepsit kiejtve kezemből, hogy még a szomszéd kutya is sokkot kapott, nem csak én az ő sípoló labdájától. A gnóm meg velőt rázó röhögésbe kezdett. A csuklya pedig a fekete nadrágom egyik szára, amit a kanapén hagytam. Komolyan mondom engem így két éves még nem szaratott be. Mondanom sem kell, hogy a kicsi is felébredt az akciómra, úgyhogy vége is lett az idillnek. Szomorúan rájöttem, hogy kigyót melengettem a keblemen, aki azóta mindenütt ijesztget és röhög. Azért az ugrásom még így 30 felett is jó teljesítmény volt na...:)

1 megjegyzés:

Hencsi írta...

:D
HAJRÁ SZONJA!!!