2010. augusztus 18., szerda

Nyertem, nyertem nyertem.....




Nem mondanám, hogy eddigi 33 évem során Fortuna nagyasszony a keblére ölelt volna, mondjuk nem is szoktam kisérteni a szerencsém, ergo akinek nincs lottószelvénye, az nagy valószínűséggel nem üti meg a főnyereményt sem. Nade, minap kaptam egy mailt, hogy nyertem, gondolom naponta kaptok Ti is, ilyen olyan út, ect, szóval azt gondoltam mehet ez is a levesbe. Azért megnéztem az oldalt és tényleg bakker, nyertem, ráadásul csupán azért mert regisztráltam, amire nem is emlékeztem. Kérte a hölgy a címem, még ekkor is úgy voltam, hogy cöcö. Aztán ma megállt a futárkocsi és meghozta a nyereményem. Szonja a csomagolásban tobzódott szó szerint, erről majd mindjárt rakok fel egy videót is, én meg annak, hogy nyertem.
Szó mi szó elkapott a gépszíj és a hedonista mivoltom, úgyhogy ma adtam fel szerencsekket, lelkesen kapartam a játszótéren, Szonja a homokot, én meg a kaparós sorsjegyet, nyerte is 800ft-ot. ezzel kaparós tőzsdébe kezdek, szóval holnap visszaforgatjuk a nyereményt:) Majd kiderül, hogy nem-e lett volna hasznosabb elfagyizni. Lehet amúgy, hogy a hitemmel van a baj, valahogy az ilyenekben lúzernek érzem magam, dehát evvan. Pedig afenti képen is látszik, hogy van egy csíkszemű, sárgaöves nagyonvidám szumóbirkózó kisebbikem és egy szerencséjét szenvedélybe oltó és szó szerint pénzkunyeráló játékgépező nagyobbikom. Szóval hazardírozásba kezdtem na, de tétet nem növelünk, annyira azért nem hiszek benne...

UI: MINDENKINEK KÖSZÖNÖM A KÖSZÖNTÉSEKET!!!!

Nincsenek megjegyzések: